مالک باشگاه شهرخودرو گفت: به دلیل بدعهدی مدیران پرسپولیس در پرداخت مبلغ رضایت‌نامه برای یحیی گل محمدی، از این باشگاه شکایت کرده ایم.

شکایت شهرخودرو از پرسپولیس بخاطر عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی

قدس آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان درخصوص ماجرای رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی برای تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: برای صدور رضایت‌نامه، قراردادی را با باشگاه پرسپولیس منعقد کردیم، اما آن‌ها به این قرارداد پایبند نبودند. تا به امروز تنها همان ١/۵ میلیاردی که روز اول به صورت نقد به ما دادند را دریافت کردیم و از آن به بعد، قول و وعده از آن‌ها شنیده‌ایم. تا به حال از مدیران متعدد پرسپولیس وعده شنبه را شنیده‌ام.

او ادامه داد: حدود ۶ میلیارد تومان دیگر از باشگاه پرسپولیس طلب داریم و در ازای هر روز دیرکرد، یک میلیون تومان هم جریمه باید از آن‌ها  بگیریم.

حمیداوی درباره اینکه آیا قصد شکایت از پرسپولیس را دارد یا نه، بیان کرد: نمیخواستم رو به روی پرسپولیس قرار بگیرم و دوست داشتم همه چیز به خوبی پایان بگیرد، اما چند روزی می‌شود که از پرسپولیس شکایت کرده‌ایم.

حمیداوی درخصوص شایعه بازگشت گل‌محمدی به شهرخودرو گفت: تصور نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهد، قرارداد منعقد شده و یحیی تیمش را دوست دارد. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

او درمورد بخشش جریمه مدنظر هم تاکید کرد: جریمه را شاید، اما اصل پول را که نمی‌توانیم ببخشیم. بعد از واریز اصل پول درباره جریمه هم تصمیم‌گیری می‌کنیم. هر کسی که اطلاعات کمی از فوتبال دارد، می‌داند که اگر یحیی در مشهد می‌ماند، برای عناوین اول تا سوم برنامه داشتیم.

او ادامه داد: مبلغی را برای رضایت‌نامه یحیی عنوان کردیم تا پرسپولیسی‌ها منصرف شوند، اما آن‌ها حاضر به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه شدند.

او درخصوص اینکه چک اولیه از حساب شخصی بوده یا باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: چک اولیه، به نقل از انصاریفرد، از سوی یک هوادار به ما داده شد، اما چک‌های بعدی از طرف باشگاه پرسپولیس است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.