ایرانشهر- فرماندار دلگان گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان به عنوان یکی از طرح های برتر کشوری با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد ی همراه است.

مجمتع فرهنگی و هنری دلگان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مجتبی شجاعی از احداث شش پروژه عمرانی و فرهنگی شامل مجتمع فرهنگی و هنری دلگان، پارک و سایت  اداری، کتابخانه و سالن مطالعه دانش آموزی، پاسگاه محیط بانی، ساختمان هواشناسی و  پایگاه امداد جاده ای در این شهرستان خبر داد و افزود: مجهزترین و فاخرترین مجتمع فرهنگی هنری استان در مساحتی به متراژ  ۲۸۰۰ متر مربع در این شهرستان در حال احداث است که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به مزیت های نسبی این سازه افزود: فضای نیمه باز در زیر پناهگاه این سازه به متراژ حدود ۷۰۰ متر مربع پیش بینی شده که برای برپایی مراسم و استفاده در شرایط ویژه کارآیی دارد.

وی افزود : هم چنین این مجتمع مجهز به سالن سینما ، نگارخانه ، سالن کنفرانس و کافه هنر سر باز  و هم چنین  کلاس ها و اتاق هایی برای برپایی کارگاه های آموزشی است.

شجاعی هم چنین با اشاره به احداث مجتمع پارک اداری دلگان با هدف تجمیع ادارات دلگان در یک نقطه  افزود:  پروژه ساختمان پارک اداری دلگان در دو طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۷۶۷ مترمربع در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی هم چنین از احداث بزرگ ترین کتابخانه و سالن مطالعه دانش آموزی استان با ۱۲۰۰ متر مربع مساحت خبر داد و گفت: این پروژه از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان در حال اجرا ست.

فرماندار دلگان از احداث ساختمان پاسگاه محیط بانی و نیز احداث پایگاه امداد جاده ای هلال احمر «در گزگر» و ساختمان هواشناسی دلگان‌ به عنوان دیگر پروژههای عمرانی در دست اقدام در این شهرستان یاد کرد.

وی بیان کرد: رویکرد کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری ارزیابی عملکرد اعتباری سال گذشته دستگاه ها،  تکمیل طرح های با اولویت پیشرفت بالا و پروژه های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.