۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
کد خبر: 701936

مالکان خودروهای فاقد شکایت سیستمی و دستور قضایی می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس + ۱۰ نسبت به ترخیص خودرو خود اقدام کنند

ترخیص خودروهای توقیفی توسط پلیس + ۱۰

به گزارش قدس آنلاین، رئیس پلیس راهور گیلان از ارائه خدمات ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ در استان فراهم شده است.

این مقام انتظامی افزود: این اقدام به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین تسهیل در مراحل ترخیص خودرو صورت گرفته تا هموطنانی که به هر دلیلی خودرو آنها توقیف شده، به نزدیک‌ترین دفتر پلیس + ۱۰ مراجعه و وسیله نقلیه توقیفی خود را ترخیص کنند.

وی با اشاره به اینکه مالکان خودروهای فاقد شکایت سیستمی و دستور قضایی می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس + ۱۰ نسبت به ترخیص خودرو خود اقدام کنند، ادامه داد: برای ترخیص خودرو ارائه اصل مدارک بیمه‌نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، کارت ملی مالک و شناسنامه خودرو توسط مالک الزامی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: شرایط خاص ویروس کرونا همچنان در کشور و استان وجود دارد و مردم باید ضمن رعایت توصیه‌ها و دستورات بهداشتی و مراقبتی در این خصوص، از تردد و سفر غیرضروری پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.