خراسان شمالی- کارشناس باروری سالم معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از زوج های جوان خواست تا در صورت داشتن علائم ابتلا به بیماری تنفسی شامل تب بالای ۳۷ درجه، سرفه یا تنگی نفس، به دفتر یا مراکز مشاوره ازدواج مراجعه نکنند.

مراجعه زوج های جوان با علائم بیماری به دفاتر ازدواج ممنوع است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، فرزانه سرائی گفت: رعایت فاصله بیش از یک متر و ترجیحا دو متر با سایر مراجعین در فضای دفترخانه یا مرکز بهداشتی مجری خدمات ازدواج و سایر ملاحظات بهداشتی که در محضر و یا مرکز آموزش و یا راهنمایی داده می شود، اجباری است.

وی با بیان اینکه به همراه داشتن خودکار شخصی برای هر یک از زوجین جهت تحریر مطالب ضروری است، خاطرنشان کرد: زوج های جوان در صورت امکان ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: مراجعه به مرکز مشاوره ازدواج باید در تاریخ مندرج در معرفی نامه دریافتی و بر اساس نوبت داده شده در دفتر ثبت ازدواج صورت گیرد و خارج از این تاریخ، مرکز از ارائه خدمات معذور است.

کارشناس باروری سالم معاونت بهداشتی دانشگاه تاکید کرد: از ورود سایر افراد به جز زوجین به مرکز مشاوره ازدواج جلوگیری می شود لذا از آوردن همراه جدا خودداری کنید.

سرائی تصریح کرد: زوج های جوان  قبل از حضور در مرکز، اطلاعات وضعیت سلامت خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.