ایلام- کلمه ی ((شاد)) قیافه ی شیرین و جذابی دارد سیل جمعیت دانش آموز و خانواده ها و فرهنگیان را به سوی خود سرازیر کرد.

 این نامحسوس ترین پیام بازرگانی بود کیفیت جنس خود را کم نظیر و تحویل دادن آن را درب خانه ی همگان رایگان اعلام کرد. با چراغ سبز همه را به استخدام خود درآورد و حالا که همه آمده اند خبری از رایگان شدن اینترنت و کیفیت سرعت آن نیست و همه پشت این چراغ قرمز توقف خورده اند.

خرید بسته های اینترنت از توان جمعیت کثیری از مشمولین طرح شاد خارج است و همین، اثربخشی این طرح را تا حدودی خنثی کرده است.

شبکه ی شاد فاصله طبقاتی را به مرز  داشتن گوشی هوشمند و یا نداشتن این دستگاه رساند.

آموزش و پرورش بهترین محل برای سرمایه گذاری وعده هاست سالیان سال است که وعده های داده شده به فرهنگیان، جدول سرگرمی رسانه ها را کامل کرده و نان بعضی ها از این طریق به روغن افتاد و کسی را هم چرب نکردند  افراد زیادی برای حل معمای وعده ها وزیر شدند و یا وارد مجلس شدند و از آن، نرده بان درست کردند.

حالا باید همه بدانند که این همه وعده‌ که سالها برای معیشت فرهنگیان داده شد چرا تحقق نمی یابد در انتظار آینده های زیادی ماندیم و طولانی ترین  آینده های جهان رقم خورد اما آینده ها ماضی شدند و نیامدند.

شبکه ی شاد بهترین شریک غم بودن با معلمان است. وعده های زیادی زنده به گور شدند و برنامه های دیگری عصا به دست حرکت می کنند و شبکه ی شاد تبعیض را تا حد داشتن و یا نداشتن گوشی هوشمند به میان دانش آموزان آورد و حالا ثابت می شود که تبعیض بین معلم و سایر کارمندان چقدر کشنده است.

در ابتدای گام دوم انقلاب امیدواریم که تصمیمات و وعده ها به شیوه درست  اجرایی شوند و برنامه ی خوبی مثل شاد اینگونه اسیر عدم تحقق وعده ها نگردد و با رایگان شدن مزه ی شاد آن برای همه ملموس شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.