مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جهش تولیدات فرهنگی و هنری در سال ۹۹ باید به صورت جدی پیگیری شود و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی، رونق بیشتری بگیرد.

جهش تولیدات فرهنگی و هنری در سال ۹۹ به‌صورت جدی پیگیری شود

به گزارش قدس آنلاین، جعفر مروارید در اولین نشست روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها، سیاست‌ها و اهداف سال ۱۳۹۹ این اداره کل را بیان کرد و افزود: در شروع سال ۱۳۹۹ با تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کشور به خاطر شیوع بیماری کرونا مواجه بودیم، که خوشبختانه با همراهی و همدلی هنرمندان در مشهد و شهرستان‌ها، ظرفیت فضای مجازی به کمک فعالیت‌های فرهنگی و هنری آمد و این فعالیت‌ها در فضای مجازی به صورت ویژه ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به پویش‌های برگزار شده در فضای مجازی ادامه داد: خوشبختانه هنرمندان استان با پیوستن به این پویش‌ها، در فرهنگ‌سازی نقش موثر و پررنگی ایفا کردند که جا دارد از همه اصحاب فرهنگ و هنر جهت پیوستن به این پویش‌ها تقدیر و تشکر کنم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به نام‌گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید گفت: جهش تولیدات فرهنگی و هنری در این سال باید به صورت جدی پیگیری شود و در سال ۹۹، باید فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی، رونق بیشتری بگیرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وی همچنین بر ادامه پیگیری حوزه فرهنگی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان تاکید کرد و گفت: فرهنگ و هنر جزء انکارناپذیر زندگی است و هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود، تنها شکل برگزاری آن تفاوت پیدا می‌کند.

در این نشست روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها، گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی و ایام شیوع بیماری کرونا ارائه کردند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.