فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: تا پایان ماه رمضان ۲۸۰ هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی توزیع می‌شود.

توزیع ۲۸۰ هزار بسته معیشتی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مجتمع آیه‌های مشهد، گفت: بعداز فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر یک رزمایش مواسات و همدلی، الحمدالله با معنویتی که در جامعه ما وجود دارد تلاش و کوشش در همه بخش‌ها برای تحقق این فرمان حضرت آقا و جهت دستگیری از همه کسانی که آسیب دیده‌اند آغاز شد.

او افزود: در خراسان رضوی تحت مدیریت امام جمعه مشهد، قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه مواسات که همه بخش‌ها و دستگاه‌ها را هماهنگ کند تشکیل شد و گزارش مربوطه را دبیر قرارگاه ارائه می‌کند و در مجموعه سپاه و بسیج هم از ابتدای این موضوع کرونا، فعالیت‌ها آغاز شد.

فرمانده سپاه امام رضا ادامه داد: از ابتدای شروع این وضعیت تاکنون حداقل ۵۰ هزار بسته معیشتی میان کسانی که آسیب دیده‌اند توزیع شده است و البته این حداقل است چرا که در بسیج تلاش‌های متعددی صورت می‌گیرد که خودجوش است و آمار و جمع‌بندی سخت است.

سردار نظری بیان کرد: بعداز ماه رمضان بنا به شرایط مرحله سوم هم شروع خواهد شد.

 ۲۳۰ هزاربسته معیشتی در مرحله اول رزمایش توضیع شد

مجتبی مهدوی رئیس کانون های  امور مساجد خراسان رضوی هم در این رزمایش گفت:این  قرار گاه بنا به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفت.

او افزود: از زمان شیوع کرونا نهادهای مردمی و بسیجیان و نیروهای جهادی کمک های خود را بین افرادی که در شرایط کرونا قرار داشتن توزیع کردند.
 
رئیس کانون های  امور مساجد خراسان رضوی ادامه داد: در مرحله اول رزمایش ۲۳۰ هزاربسته معیشتی توسط گروه‌های جهادی مسجدی و
یک میلیون غذای گرم، ۳۵هزاربسته معیشتی در بین مردم توضیع شد.

مهدوی بیان کرد: این قرارگاه در مشهد با محوریت امام جمعه ودر شهرستان ها با همت ائمه جمعه شکل خواهد گرفت.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.