به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه فرهنگی «اندکی صبر» برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی «اندکی صبر» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، این مسابقه در راستای ارائه راهکارهای مقاومت در برابر مشکلات و کنترل خشم و عصبانیت به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده و برگزار می‌شود.
سوالات این مسابقه فرهنگی برگرفته از کتاب «اندکی صبر» از مجموعه محصولات فرهنگی اداره تولیدات در قالب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تهیه شده است.
مهلت شرکت در این مسابقه یک ماه پس از دریافت کتاب مذکور می‌باشد. قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ به اطلاع برندگان می‌رسد. همچنین به برگزیدگان این مسابقه جوایز فرهنگی و متبرک از سوی آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.
علاقمندان می‌توانند با دریافت کتاب «اندکی صبر» از طریق روش‌های دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت حرم مطهر رضوی به آدرس haram.razavi.ir (بخش مسابقات)، دانلود رایگان از طریق مراجعه به سایت رسمی ارائه محصولات فرهنگی حرم مطهر امام رضا علیه السلام به آدرس archive.razavi.ir، دانلود رایگان از طریق مراجعه به کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در تمامی پیام رسان های ایرانی به آدرس  @razavi_tv و دانلود رایگان از طریق مراجعه به بخش (انتشارات زائر رضوی) در نرم افزار موبایلی طاقچه و مطالعه مطالب بیان شده در این کتاب در مسابقه مذکور شرکت کنند و  با ارسال پاسخنامه به سامانه پیامکی یکی از برندگان این حرکت فرهنگی باشند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.