خادمیاران آستان قدس رضوی طی سفری به مناطق سیل‌زده شهرستان داورزن استان خراسان رضوی، ضمن ساماندهی عملیات امدادی و امور زیرساختی این مناطق، با غذای متبرک حضرت از روستائیان آسیب‌دیده از سیل دلجویی کردند.

امدادی آستان قدس در مناطق سیل‌زده شهرستان داورزن

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس در استان خراسان رضوی از جزئیات امدادرسانی به مناطق خسارت‌دیده از سیل در این شهرستان خبرداد و گفت: جمعی از نیروهای خادمیار رضوی امروز با حضور در مناطق سیل‌زده شهرستان داورزن، ضمن سرکشی و برآورد خسارات وارده، به امدادرسانی به سیل زدگان مشغول شدند.

وی اظهار کرد: پس از وقوع سیل، محموله‌ای به ارزش ۳۰ میلیون تومان از اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان شامل آب معدنی، نان، کنسرو، بیل و چکمه به این مناطق ارسال شده و خادمیاران رضوی برای لایروبی گلولای از منازل روستایی دست به کار شده‌اند.

بهنام افزود: شامگاه گذشته، در جریان حضور خادمیاران رضوی در مناطق سیل‌زده، چهار روستای حادثه‌دیده بهانگر، آبرود، سویز و مهر از توابع شهرستان داورزن از ۱ هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا(ع) متنعم شدند.

وی با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده توسط آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان گفت: پس از انجام ارزیابی‌های اولیه در این سفر، لایروبی و بهسازی استخر ذخیره آب کشاورزان منطقه به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است

گفتنی است، شهرستان داورزن در بارندگی‌های اخیر دچار سیل و خسارات شدید شد و ساکنان سه روستای سیل‌زده بهانگر، آبرود و مهر به مناطق همجوار منتقل شدند و از همان روزهای نخست وقوع سیل، عملیات کمک‌رسانی به آن‌ها از سوی آستان قدس رضوی آغاز شده است

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.