مدیر عامل بیمارستان رضوی گفت: برای دستیابی به سلامت همگانی، حامی ماماها و پرستاران هستیم.

برای دستیابی به سلامت همگانی، حامی پرستاران هستیم

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محسن محور همزمان با هفته ملی سلامت ضمن تبریک این ایام به تمامی کادر بهداشت و درمان کشور عنوان کرد: با توجه به نقش پراهمیت پرستاران در توسعه و پوشش همگانی سلامت و کاهش هزینه‌های سرسام آور درمان و کنترل بیماری‌ها، روز جهانی بهداشت سال ۲۰۲۰ توسط سازمان جهانی بهداشت، به نام پرستاران و ماماها به ثبت رسید.
وی افزود: امروز در عرصه مراقبت‌های پزشکی و درمان، این عزیزان در حوزه‌های مختلف به ویژه در سه سطح پیشگیری، درمان، مراقبت و توانبخشی حضور مفید و مؤثر دارند و باید همه جانبه حامی و قدردان آن‌ها باشیم.
دکتر محور تصریح کرد: با شروع همه‌گیری بیماری کووید۱۹، در سال جهانی پرستار و ماما، شرایط بروزی برای نشان دادن توانایی‌های پرستاران و ماماهای توانمند در کشور فراهم بوده و طی این شرایط، این میزان از ظرفیت علمی و عملی آنان بر همگان آشکارتر شده است.
وی ادامه داد: در شرایط همگانی شدن این ویروس، تعدادی از همکاران ما در سراسر جهان جان خود را در عرصه دفاع از دست دادند و اکنون یاد آن بزرگ‌مردان و شیرزنان که در ایران اسلامی از اعضاء خانواده غیور و عزت‌مند شهیدان محسوب می‌شوند را گرامی می‌داریم و از همه ایرانیان میخواهیم تا با حمایت همگانی از مدافعان سلامت، سلامتی خود و این مدافعان سلامت را تضمین کنند.
مدیر عامل بیمارستان رضوی گفت: بر خود واجب می‌دانم تا از تلاش و ایثارگری‌های شبانه‌روزی و خالصانه همه سروران متخصص و متعهد در عرصه‌های پرستاری و مامایی جامعه پزشکی کشور، به‌ویژه پرستاران و ماماهای گرانقدر در بیمارستان رضوی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم؛ چراکه در تآمین سلامت و دفاع از جان مردم شریف ایران مجاهدانه در تلاشند.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.