معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از احداث دوربرگردان غیرهمسطح شهید برونسی با اعتبار حدود ۲۱ میلیارد تومان در سال ۹۹ خبر داد.

تعریض انتهای بولوار وکیل‌آباد و پل پرتوی در مسیر برگشت تا تیرماه ۹۹

به گزارش قدس آنلاین، خلیل‌الله کاظمی در این خصوص گفت: یکی از چالش‌هایی که با آن در حوزه ترافیک روبه‌رو هستیم، مشکلات ترافیکی در انتهای بولوار وکیل‌آباد و پل پرتوی به ویژه در ایام تعطیل است که گلایه بسیاری از شهروندان را در پی داشته است.

وی افزود: بر این اساس طرح ساماندهی و تعریض پل پرتوی و انتهای بولوار وکیل‌آباد در دستور کار قرار گرفت و در فاز اول مسیر رفت بولوار وکیل‌آباد و پل پرتوی به سمت طرقبه و شاندیز تعریض و روزهای پایانی سال ۹۸ زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد اضافه کرد: در ادامه نیز عملیات اجرایی فاز دوم طرح و تعریض پل پرتوی در مسیر برگشت از طرقبه و شاندیز به سمت بولوار وکیل‌آباد از ۱۵ فروردین ۹۹ و با اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان آغاز شده است که طبق زمان‌بندی انجام شده در تیرماه زیر بار ترافیکی قرار خواهد گرفت.

کاظمی با بیان اینکه برای کامل شدن طرح و کاهش بار ترافیکی مسیر برگشت بولوار وکیل‌آباد نیازمند احداث دوربرگردانی غیر همسطح در بولوار شهید برونسی هستیم، اظهارکرد: بر این اساس امسال و در فاز سوم ساماندهی ترافیک بولوار وکیل‌آباد دوربرگردانی برای هدایت بخشی از ترافیک این بولوار به بزرگراه شهید برونسی در این بولوار احداث خواهد شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده دوربرگردان شهید برونسی ظرف ۸ ماه و با هزینه‌ای حدود ۲۱ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی گفت: همچنین در فاز چهارم و برای تکمیل طرح نیز به دنبال آن هستیم تا تقاطع غیر همسطح مشهد، شاندیز، طرقبه را در انتهای بولوار وکیل‌آباد احداث کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.