سخنگوی فدراسیون فوتبال، برکناری یا استعفای محمدرضا ساکت را رد کرد.

تاج در آلمان به کرونا مبتلا شده است

قدس آنلاین: به گزارش خبرنگار مهر، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز پنجشنبه مقابل ساختمان فدراسیون در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

وی درباره زمان شروع لیگ برتر فوتبال گفت: از طرف سازمان لیگ توضیحات کامل داده شده است. بر اساس تصمیم نهادهای بالادستی یعنی فیفا و کنفدراسیون آسیا و همچنین نظرات ستاد کرونا مباحث پیش خواهد رفت.

علوی درباره احتمال ایجاد تغییرات در فدراسیون فوتبال و جدایی اش از این مجموعه تصریح کرد: همیشه در فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های بزرگ مباحثی پیش می‌آید که طبیعی است. این شایعات همواره وجود دارد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت اصلاح اساسنامه این فدراسیون یادآور شد: اعضای کمیته مربوطه به صورت شبانه روزی در حال برگزاری جلسه با دبیر کل و سرپرست فدراسیون فوتبال هستند تا موارد به جمع‌بندی نهایی برسد. امروز پنجشنبه هم جلسه‌ای در حال برگزاری است.

خبرنگاری از علوی درباره شکایت مارک ویلموتس به فیفا و وضعیت پرونده سرمربی سابق تیم ملی ایران سوال کرد. وی در پاسخ گفت: از آنجا که این موضوع کاملاً برداشت می‌شود و شرکت‌هایی هستند که به صورت آنلاین حتی مواردی را به طرف مقابل منتقل می‌کنند، سیاست فدراسیون این است که مبحث حقوقی را در جای خودش پیگیری کند. این حق برای رسانه‌های گروهی وجود دارد که در موعد خودش که زیاد هم دور نیست موارد به استحضار آنها و مردم برسد.

وی همچنین در ارتباط باعدم بازگشت مهدی تاج رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به ایران تاکید کرد: آقای اسلامیان (عضو هیأت رئیسه فدراسیون) روز گذشته در این خصوص صحبت کرد. آقای تاج برای مداوای قلبش به کشور آلمان سفر کرد و آنجا به کرونا مبتلا شد. فکر می‌کنم تاج دوشنبه گذشته از بیمارستان مرخص شد ولی الان شرایط درمان تکمیلی اش در حال انجام است و هرچه سریع‌تر - به ایران- بر می‌گردد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر استعفا و اخراج محمدرضا ساکت استعفا از فدراسیون فوتبال گفت: خیر، بحث استعفا و اخراج نیست.

علوی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره کارلوس کی روش و پرونده پاداش‌های این مربی گفت: مباحث لازم از طرف خزانه دار فدراسیون اطلاع رسانی شد. از رسانه‌ها درخواست بود که یک نشست خبری برگزار شود تا تمام پرونده‌های مالی که مدنظر دوستان است و ابهامی دارد را مطرح کنند. سعی می‌کنیم در یک زمان مناسب بتوانیم این نشست را برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه اسلامیان روز گذشته پاداش سومی در جام ملت‌ها را برای کی روش تأیید کرده بود، گفت: آقای اسلامیان بعداً جمله اش را اصلاح کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.