مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: قرارگاه مواسات خراسان رضوی تا پایان کرونا در کنار محرومان است.

قرارگاه مواسات خراسان رضوی تا پایان کرونا در کنار محرومان است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع ظهر امروز در رزمایش بزرگ مواسات و کمک مومنانه در مجتمع آیه‌های مشهدمقدس اظهار داشت: حسب دستوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند قرارگاه مواسات دو روز پس از دستور معظم له تشکیل شد و با ابتکار نماینده ولی فقیه در استان پیش رفت و نهادهای حاکمیتی و تشکل‌های مردمی حضور یافتند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: مجموعه خدمات قرار است از این طریق به افرادی که از کرونا متاثر شدند ارائه شود؛ تشکل‌های مرتبط با قرارگاه در بخش حاکمیتی شامل آستان قدس و سپاه و استانداری و شهرداری مشهد، کمیته امداد و هلال احمر و تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و دادگستری و ستاد حاشیه شهر و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان است.

مهدوی ارفع اظهار داشت: چهار کمیته رسانه و تامین و شناسایی و توزیع در این قرارگاه تشکیل شده است و بنا است با محوریت مساجد و با همت و مجاهدتی که گروه‌های جهادی مردمی داشته و دارند خدمت‌رسانی صورت گیرد.

وی گفت: در مرحله اول رزمایش که امروز است قرار است ۲۳۰ هزار بسته معیشتی برادران ما در گروه‌های جهادی و مسجدی توزیع کنند؛ تعداد یک میلیون غذای گرم توسط قرارگاه با همت کمیته امداد توزیع می‌شود و ۳۵ هزار بسته بهداشتی نیز با استفاده از ظرفیت مردمی در میان مردم محروم استان توزیع می‌شود.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی بیان کرد: اصل رزم در رزمایش مدنظر است و این رزمایش تداوم خواهد داشت و مجموعه اهدافی که مدنظر است با همت همه عزیزان محقق خواهد شد.

مهدوی ارفع تصریح کرد: این قرارگاه در استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و در شهرستان‌ها با همت ائمه جمعه شکل گرفته است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.