۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: 701999

برخلاف اخباری که منتشر شده، مدافع استقلال پولی دریافت نکرده و رسید پرداختی به او جعلی است.

سند پرداخت پول به میلیچ جعلی بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، یکی از مواردی که استقلال در روزها و هفته‌های اخیر با آن درگیر بوده پرداخت معوقات بازیکنان خصوصا دو بازیکن خارجی تیم یعنی شیخ دیاباته و هرویه میلیچ است که پس از روی کار آمدن احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه، رسیدگی به این مورد به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های استقلال عنوان شد و وعده پرداخت مبلغی از مطالبات آنها داده شد تا هواداران این باشگاه نگرانی بابت مشکلات بعدی در این خصوص نباشند.

چند روز قبل بود که خبر پرداخت مبلغی به دیاباته و میلیچ رسانه‌ای شد که روی خروجی سایت باشگاه هم قرار گرفت ولی بعد از چند دقیقه حذف شد حالا بعد از گذشت چند روز، مدافع کروات آبی‌ها مدعی شده که پولی دریافت نکرده و رسیدی که برای باشگاه ارسال شده جعلی است.

ماجرا از این قرار است که یک هوادار به ظاهر متمول استقلال که پیش از این هم در زمان مدیریت افتخاری و توفیقی برای پرداخت طلب جپاروف اعلام آمادگی کرده بود ولی این کار را در نهایت انجام نداد، در قول و قرار با تیم مدیریت جدید استقلال هم اعلام کرد حاضر است مبلغی به حساب دیاباته و میلیچ واریز کند و مدتی بعد رسیدی از واریز این مبلغ در اختیار باشگاه قرار دارد و استقلالی‌ها هم به گمان پرداخت معوقات بازیکنان خارجی آن را رسانه‌ای کردند ولی پیگیری‌های انجام شده نشان داد رسید مورد نظر جعلی و ساختگی است و میلیچ و دیاباته هنوز پولی نگرفته‌اند.

سوای مشکلاتی که بدهی استقلال به بازیکنان خارجی می‌تواند برای این باشگاه در پی داشته باشد، چنین گاف بزرگی از سوی تیم مدیریتی آبی‌ها یک فاجعه و آبروریزی بزرگ برای آنها محسوب شده و به اعتبار فوتبال ایران و این باشگاه لطمه وارد می‌کند.

عجیب است که با وجود سابقه مشخص آن شخص هوادار و بدقولی‌های گذشته چطور تیم مدیریت جدید راضی به همکاری دوباره با او شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.