مدیر امور آزمایشگاه‌ها و آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آزمایشگاه بیمارستان رضوی از نظر سطح کیفیت و انجام کنترل کیفی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

آزمایشگاه بیمارستان رضوی از نظر کیفیت دارای سطح بسیار خوبی است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سیمین هیرادفر هم‌زمان با هفته جهانی علوم آزمایشگاهی ضمن حضور در آزمایشگاه بیمارستان رضوی عنوان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر، آزمایشگاه بیمارستان رضوی طی چندین نوبت متوالی، لوح کیفیت آزمایشگاه‌های بیمارستانی را اخذ کرده و در این نوبت ارزیابی نیز امتیاز بسیار خوبی را دریافت کرده است.
وی ادامه داد: آزمایشگاه بیمارستان رضوی پیش از این، طی سال‌های متوالی لوح کیفیت آزمایشگاهی را از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و آزمایشگاه مرجع سلامت مرکزی در تهران کسب کرده و در سال جاری نیز از این نظر، استانداردهای لازم را داراست.
دکتر هیرادفر با اشاره به کیفیت بالا در تمامی بخش‌های این آزمایشگاه، تصریح کرد: باید اذعان کرد که آزمایشگاه‌های آسیب‌شناسی تشریحی و بالینی این مرکز توسط متخصصان مجرب اداره می‌شود و از این جهت، بسیار شاخص است.
وی ضمن ابراز خرسندی از اجرای مباحث مرتبط با بهداشت حرفه‌ای و کنترل عفونت در این آزمایشگاه، گفت: امیدوارم با توجه به فضای مناسبی که به‌تازگی در اختیار آزمایشگاه این مرکز درمانی قرار گرفته است، پیشرفت‌های شایان توجهی را در این مرکز شاهد باشیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.