کتائب حزب الله عراق از موافقت مامور تشکیل کابینه جدید عراق با تشکیل کمیته ای برای بررسی ابعاد ترور شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر داد.

الکاظمی با تشکیل کمیته بررسی ابعاد ترور سردار سلیمانی موافقت کرد

قدس آنلاین: شبکه خبری المیادین گزارش داد: کتائب حزب الله عراق امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترور فرماندهان پیروزی بر تروریسم از سوی آمریکا امری نیست که در برابر آن سکوت کرد. تقاضا برای روشن شدن ابعاد این جنایت و یا تحت پیگرد قرار دادن قانونی کسانی که در این جنایت دخالت داشتند و قصاص آنها را نمی‌توان نادیده گرفت.

کتائب حزب الله عراق با اعلام اینکه مسئولیت این جنایت متوجه آمریکا است، افزود: مصطفی الکاظمی رئیس دستگاه اطلاعات و مأمور تشکیل کابینه عراق به واسطه یک طرف خواستار ملاقات با گروه کتائب حزب الله شد تا موضع خود را درباره این جنایت شرح دهد، لذا دیداری انجام شد و در آن توافق شد که یک کمیته مشترک به منظور بررسی ابعاد این جنایت تشکیل شود.

در ادامه بیانیه آمده است: ما درخواست دادیم که خبر تشکیل کمیته پیگیری موضوع ترور فرماندهان پیروزی بر تروریسم از طریق رسانه‌ها اعلام شود و نتایج کار این کمیته به صورت کامل و واضح در اختیار ملت عراق گذاشته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.