۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 702060

رزمایش همدلی با مجاهدان سلامت در انتقال خون خراسان رضوی برگزارشد

رزمایش همدلی با اهدای خون در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی؛ با هماهنگی های انجام شده با کانون های فرهنگی تبلیغی مشهد مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی استان در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به انتشار ویروس کرونا، مدیران و اعضای شورای کانون های فرهنگی در یک حرکت هماهنگ جهت اهدای خون خود به پایگاه اهدای خون امام رضا علیه السلام مراجعه و با اهدای خون خود به بیماران نیازمند به خون سالم کمک نمودند.

دکتر عبدالهی مدیرکل انتقال خون استان ضمن تقدیر از اهداکنندگان خون افزود: باید اهدای خون رابه یک تکلیف اجتماعی تبدیل نمائیم و شهروند مسئولیت پذیرباشیم.

 وی ضمن دعوت از همه مردم مومن استان جهت اهدای خون در ایام ماه مبارک رمضان اعلام نمود مردم خداجو و مومن از بیماران فراموش نکنند.

همچنین علما مسوول کانون های فرهنگی تبلیغی استان نیز در ادامه گفت: تمام تلاش این نیروها با تأسی از سیره ائمه معصومین (ع) حفظ شأن و کرامت نیازمندان به خون و فرآورده های خونی است و همه عوامل، دقت لازم را در این امرخواهند داشت که البته گزارش چنین اقداماتی با هدف تشویق سایر افراد جامعه و کارکنان به این امر خیر و خداپسندانه است.

جواد علما از کارشناسان کانون های فرهنگی تبلیغی اذعان کرد: در کنار مردم عزیز به خصوص بیماران و نیازمندان به خون و فرآورده های خونی جامعه هستیم و تمام تلاش خود را برای کمک و همکاری با آنها به کار خواهیم بست

شایان ذکر است مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی نیز با حضور در این رزمایش ضمن خداقوت به کارکنان انتقال خون استان با دکتر عبدالهی دیدار و اعلام کرد آماده همکاری بیشتر با این سازمان عام المنفعه است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.