۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 702094

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ماه رمضان، کرامت، مهربانی، بخشایش، مواسات و التیام می‌آموزد.

رمضان کرامت و بخشش می‌آموزد

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا حیدری در پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نوشت: رمضان می‌آموزد هر روح و جانی توان تعالی تا والاترین جلوه‌های تعبد را دارد، رمضان میعادگاه عشق است.

شورای اسلامی شهر مشهد نیز در پیامی به همین مناسبت اعلام کرد: رمضان ۹۹، رمضانی متفاوت‌تر از همیشه است، امسال ماه خدا را در حالی آغاز می‌کنیم که جهان و کشور و به تبع آن شهر ما رنجور از شیوع ویروسی شده که بسیاری از خانواده‌ها را خانه نشین و زمین‌گیر کرده است.

در ادامه این پیام آمده است: در این شرایط آن چیزی که بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد اهتمام و توجه کریمانه به افرادی است که بیشتر تحت تاثیر عوارض اقتصادی و اجتماعی این بیماری قرار گرفته‌اند، رکود در مشاغل مختلف، زندگی را برای بسیاری از هموطنان و همشهریان دشوار کرده و این ماه فرصتی دوباره برای تمامی خیراندیشان و متدینان نیکوکاری به حساب می‌آید که دل دریایی‌شان برای همنوع و هم خون خود می‌تپد و نمی‌توانند رنجش احوال نیازمندان را تاب بیاورند.

این پیام می‌افزاید: شورای اسلامی شهر مشهد نیز با درک عوارض ناشی از کرونا برای اهالی این بوم و دیار، مصوباتی را طی ۲ ماه اخیر در راستای مهار این بیماری و همچنین التیام بخشی از دردهای اقتصادی کووید۱۹ از سرگذرانده و مدیریت شهری برای ارائه بسته‌های حمایتی به اقشار نیازمند در این روزها، تلاش کرده است تا قسمتی از مشکلات شهروندان مشهدی را رفع کند. امید است به برکت ماه ضیافت الهی، سایه شوم بیماری از آسمان جهان و به ویژه ایران اسلامی و شهر مشهد رخت بربندد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.