رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره‌بار مشهد گفت: با توجه به گرمای هوا و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، قیمت هندوانه رو به افزایش بوده و در روزهای گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت هندوانه

به گزارش قدس آنلاین، حسین مصدق در خصوص قیمت میوه و سبزی، اظهار کرد: در زمینه سبزی، میوه و تره‌بار کمبودی وجود ندارد. قیمت پرتقال و سیب نسبت به ۱۰، ۱۵ روز پیش، حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش داشته، زیرا آخر فصل بوده و آنچه در سردخانه و انبار وجود دارد، به اتمام رسیده و هنوز میوه جدید وارد بازار نشده است.

وی بیان کرد: میوه‌های نوبرانه وارد بازار خواهد شد، با توجه به گرمایی که وجود دارد، تا نیمه اردیبهشت زردآلو و گیلاس نیز عرضه می‌شود.

مصدق با بیان اینکه در زمینه سبزی مشکلی وجود ندارد، عنوان کرد: به این دلیل که به سمت گرما می‌رویم، تولید بیشتر و به همان نسبت عرضه نیز بیشتر می‌شود،  تصور نمی‌کنم در زمینه سبزی افزایش قیمت داشته باشیم.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره‌بار مشهد افزود: در حال حاضر سبزی بسته‌بندی که از نیشابور می‌آید، بسته‌ای هزار تومان بوده و تنها قیمت ترخون و ریحون بسته‌ای ۱۸۰۰ تا دو هزار تومان است. سبزی فله‌ای که از میدان می‌آید نیز کیلویی ۵ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح خرده‌فروشی عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، قیمت هندوانه رو به افزایش بوده و در روزهای گذشته ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشته است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.