نانسی پلوسی اظهار کرد، دموکرات‌ها "باید" اطمینان یابند که دونالد ترامپ تلاش نمی‌کند تا انتخابات سوم نوامبر را به تأخیر بیندازد.

اظهار نظر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال تلاش برای ایجاد تاخیر در برگزاری انتخابات این کشور در زمان برنامه‌ریزی شده گفت: می‌دانم این خطر وجود دارد و مردم نگران آن هستند اما ما باید (از اینکه چنین اتفاقی نمی‌افتد) اطمینان حاصل کنیم و این کار را خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، پلوسی گفت، امیدوار است که هرگونه اقدام برای به تاخیر انداختن انتخابات حتی برای جمهوری خواهان گزینه‌ای نامناسب تلقی شود.

او در این باره گفت: ترامپ کارهای زیادی برای تضعیف ما به عنوان مردم آمریکا کرده اما واقعیت این است که ما نمی توانیم به او اجازه دهیم این کار را با دموکراسی مان انجام دهد. این اتفاق نخواهد افتاد.  امیدوارم برخی از جمهوری خواهان نیز از کشور، قانون اساسی و دموکراسی ما حمایت کنند. فکر می کنم همین کار را خواهند کرد.

پلوسی این اظهارات را پس از آن بیان کرد که جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهور آمریکا  درباره احتمال اقدام ترامپ برای به تاخیر انداختن انتخابات و مداخله انتخاباتی روسیه در این رای گیری هشدار داد.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.