معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان گفت: بحث سهمیه ۴ هزار تومنی برنج هندی که حواله بیش از ۹۵ درصد از این مقدار صادر شده که در شبکه توزیع در حال جذب است

نرخ جدید زولبیا بامیه و حلیم و شله اعلام شد

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست:  معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان در گفتگو با قدس آنلاین گفت: در جلسه کمیته تنظیم بازار استان که عصر امروز برگزار شد نرخ شله و حلیم بر اساس درجه بندی یک تا سه به این شرح اعلام شد نرخ حلیم درجه با گوشت گوساله ایرانی هر کیلو ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، حلیم درجه دو با منجمد وارداتی کیلویی ۱۶ تومان و حلیم درجه سه که با قلوه گاه گوساله ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

وی ادامه داد: شله درجه یک با گوشت گوساله ایرانی کیلویی ۲۱ هزار تومان، شله درجه دو با گوشت منجمد وارداتی ۱۸ هزار و ۵۰۰ و شله درجه سه با قلوه گاه گوسفندی کیلویی ۱۷ هزار تومان تعیین نرخ شد.

غفوری مقدم نرخ زولبیا بامیه را در این جلسه به این شرح اعلام کرد :زولبیا درجه دو ۱۶ هزار تومان، درجه یک ۲۲ هزا رتومان و زولبیا ممتاز که در واحد های مشخصی ارائه می شود کیلویی ۲۵ هزار تومان تعیین شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان ادامه داد : در این جلسه همچنین درخصوص نحوه توزیع دیگر اقلام سبد ماه رمضان بحث سهمیه ۴ هزار تومنی برنج هندی که حواله بیش از ۹۵ درصد از این مقدار صادر شده که در شبکه توزیع در حال جذب است. از دیگر بحث های جلسه امروز قرار بر این شد که شکر به صورت بسته بندی های ۱ کیلویی و ۹۰۰ گرمی و ۱ و ۲۰۰ گرم توزیع شود که نرخ ۱ کیلو گرمی شکر بر اساس ابلاغ تنظیم بازار کشور ۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.

وی بیان کرد: همچنین تصمیماتی هم مبنی بر این که از ظرفیت سازمان تعاون روستایی استان برای انتقال پیاز، خرما و...از استان های دیگر به استان استفاه شود که البته جلسه نهایی آن در خصوص اینکه چه تعداد و در کجا عرضه بشود فردا برگزار خواهد شد.


انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.