۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 702182

مهاجم‌ اهل کشور مالی تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال ممکن است تصمیم به عدم بازگشت به ایران بگیرد.

فیش‌های جعلی برای استقلال دردسرساز می‌شود؟

قدس آنلاین: به گزارش تسنیم، شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال از اتفاق اخیر برای عدم پرداخت مطالباتش ناراحت است.

مسئولان استقلال به تصور اینکه هوادار خارج نشین بخشی از حقوق دیاباته و میلیچ را پرداخت کرده است، فیش‌های واریزی را برای هر دو بازیکن ارسال می‌کنند، اما هر دو متوجه می‌شوند که فیش‌ها جعلی است. همین مسئله کافی بود تا صدای اعتراض دیاباته به گوش مسئولان استقلال برسد.

خبرهایی می‌رسد که دیاباته به دلیل این اتفاق تهدید به جدایی کرده است، اما با توجه به اینکه ۵ روز دیگر تعداد ماه‌های حقوق عقب افتاده مهاجم بلندقامت استقلال به ۴ ماه می‌رسد، این نگرانی در بین استقلالی‌ها بوجود آمده است که شاید دیاباته از قانون فیفا استفاده کرده و به خاطر پرداخت بیش از دو ماه از حقوق خود اقدام به فسخ قرارداد کند و تصمیم بگیرد به ایران بازنگردد. اتفاقی که اگر بیفتد باشگاه استقلال را وارد بحران جدیدی خواهد کرد.

این در حالی است که هروویه میلیچ مدافع کروات نیز شرایط مشابه دیاباته را دارد و چند ماه هست که حقوق خود را دریافت نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.