گیلان-استاندار گیلان گفت: جوانان در بحران کرونا کادر درمانی را تنها نگذاشتند و مشتاقانه در عرصه سلامت ورود کردند به نوعی پرچمدار خدمت رسانی به نیازمندان و زمینه ساز همدلی اجتماعی شدند.

جوانان؛ پرچمدار خدمت رسانی به نیازمندان و زمینه ساز همدلی اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان ،ارسلان زارع در جلسه ساماندهی جوانان که در سالن غدیر استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: جوانگرایی شعار مبنایی جمهوری اسلامی ایران است، تاریخ انقلاب نمایانگر همین امر است.

استاندار گیلان افزود: اعتماد به جوانان چه در سالهای جنگ و چه در سایر عرصه ها همواره نتایج درخشانی را داشته است و حتی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به نقش آفرینی جوانان در عرصه های گوناگون تاکید دارند.

استاندار گیلان گفت: جوانان در بحران کرونا کادر درمانی را تنها نگذاشتند و مشتاقانه در عرصه سلامت ورود کردند به نوعی پرچمدار خدمت رسانی به نیازمندان و زمینه ساز همدلی اجتماعی شدند.

وی با بیان اینکه در ماه رحمت الهی هر چقدر میتوانیم به خودسازی بپردازیم، تصریح کرد: مدیران اجرایی از فعالیت و مشارکت جوانان بهره مند شوند زیرا جوانان به سبب افکار پویا و ذهن خلاق می توانند راهکارها و ایده های خوبی ارایه دهند.

زارع با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و همدلی گفت: به منظور پیشگیری از تکرار خدمت رسانی ها در پی فرمان مقام معظم رهبری تصمیم گرفتیم خدمت رسانی ها به صورت متمرکز با مشارکت جوانان انجام گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه کمیته ای برای شناسایی افراد نیازمند تشکیل شده، تصریح کرد: همت جوانانه و کمک مومنانه به گونه ای تقسیم بندی شود که همه نیازمندان بسته معیشتی را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.