اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت طرحی را تصویب کردند که به موجب آن به کارگرانی که در شهرداری تهران در حین انجام وظایف محوله دچار کرونا شدند تسهیلاتی ارائه خواهد شد.

ارائه تسهیلات به کارگران شهرداری که در حین انجام وظیفه دچار کرونا شده‌اند

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورا طرحی را در خصوص اعطای تسهیلات تشویقی به کارگران شهرداری تهران ارائه دادند که براین اساس به این افرادی که در حین انجام وظایف محوله، به بیماری کرونا مبتلا شدند، تسهیلاتی داده می‌شود.

درادامه احمد مسجد جامعی به عنوان طراح این پیشنهاد گفت: این طرح برای جبران خدمات افرادی است که در خط مقدم کرونا قرار دارند.

وی با بیان این که در خصوص خدمات جامعه پزشکی تبلیغات زیادی شد؛ اما به نظر می رسد درخصوص حوزه فعالیت های شهری کم لطفی شده است و نقش بی بدیل برخی از کارگران همچون پاکبانان نادیده گرفته شده است، گفت: درست است که این افراد پاداش معنی اقدامات خود را دریافت می کنند اماباید یک پاداش مالی برای کارکنانی که دراین شرایط دشوار در خط مقدم قرار دارند نیز درنظر گرفته شود.

مسجدجامعی با بیان اینکه در بهشت زهرا(س) حتی بستگان افرادی که به دلیل کرونا فوت شده اند از مشایعت و بدرقه مردگان اِبا دارند، تصریح کرد: اسناد نشان می‌دهد که ۵۰ سال پیش انجمن شهر از مسئولان شهرداری درخواست کرد که یک پزشک در بهشت زهرا(س) مستقر کنند چرا که باید مراقب سلامتی غسال‌ها باشند.

وی افزود: این نامه به بهانه سرایت بیماری یکی از مردگان به یک غسال نوشته شد و ببینید که ۵۰ سال پیش ارائه خدمات ویژه به غسال ها دردستور کار قرار داشت و لازم است هم اکنون برای جبران خدمات همکارانمان تسهیلات ویژه ای به کارکنانی که در حین انجام وظیفه دچار بیماری می‌شوند؛ ارائه شود.

وی به مناسبت روز کارگر گفت: رمضان فرخ لو یک کارگر بود که در حوزه تعزیه خوانی آثار ارزشمند و فاخری دارد و ناراحت شدیم که حتی در قطعه هنرمندان نیز دفن نشد و لازم است که به مناسبت روز کارگر نیز از این فرد یاد کنیم.

 نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران نهایتا به یک فوریت طرح اعطای تسهیلات به کارگران شهرداری تهران که در حین انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شدند را تصویب کردند و حسن رسولی در انتقاد به این طرح گفت: برخی از موارد و بندهای این طرح اصلا سنخیتی با موضوع طرح ندارد و لازم است که تغییر ماهوی پیدا کند و پیشنهاد می شود در کمیسیون هااین موضوع حل و فصل شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.