شبکه های سیما طبق روال هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با پخش جلسات سخنرانی های علمای دینی و اندیشمندان، درخصوص اهمیت و قدر و منزلت این ماه مبارک مطالبی را برای بینندگان قاب تلویزیون ارائه کند.

اعلام برنامه سخنرانی‌های اندیشمندان اسلامی در ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین، ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه برکات واسعه الهی و ماهی است که شب قدر در آن قرار گرفته است. این ماه مهم ترین زمان برای تبلیغ معارف دینی است.  در این ماه مومنان و روزه داران با الهام از آیات قرآن و روایات و ادعیه معصومین(ع) می توانند از برکات و فیوضات این ماه بیشتر بهره مند شوند. شبکه های سیما طبق روال هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با پخش جلسات سخنرانی های علمای دینی و اندیشمندان، درخصوص اهمیت و قدر و منزلت این ماه مبارک مطالبی را برای بینندگان قاب تلویزیون ارائه کند.

شبکه یک سیما

شبکه یک سیما قبل از خبر ساعت ۲۱ خود هر شب در ایام ماه مبارک سخنان آیت الله جوادی آملی را پخش می کند. ساعت ۸:۱۵ دقیقه هر روز هم روزه داران می توانند از سخنان آیت الله خوشوقت بهره مند شوند.

شبکه دو سیما

در شبکه دو سیما حجت الاسلام انصاریان در ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه در باب فضیلت و اهمیت ماه مبارک رمضان سخنرانی خواهند کرد. روزه داران سخنرانی خطیبانی همچون آیت الله مدرسی و حجج الاسلام سیدمهدی میرباقری، سیدحمید میرباقری و عالی را هر روز ساعت ۶ بامداد از شبکه سه سیما خواهند دید. این شبکه همچنین ساعت ۱۱ هر روز هم سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی را از حرم حضرت معصومه سلام الله پخش می کند.

شبکه چهار سیما

شبکه چهار سیما سخنان آیت الله جوادی آملی بعد از افطار و سخنرانی حجت الاسلام فاطمی نیا صبح ها در ساعت ۶ پخش می شود.

شبکه پنج سیما

سخنرانی های حجت‌الاسلام پناهیان در شبکه پنج سیما هر روز ساعت ۱۶ پخش می شود. همچنین سخنرانی حجج الاسلام ماندگاری، علی پناه و عالی نیز ساعت ۲ بامداد از آنتن شبکه پنج پخش می شود.

شبکه قرآن‌ و معارف سیما

بینندگان شبکه قرآن‌ و معارف سیما در ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح سخنرانی مرحوم ایت الله مجتهدی تهرانی (ره) و ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح از مباحث تفسیری آیت الله جوادی آملی در ماه مبارک رمضان بهره مند می شود. در ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه هم آیت الله ناصری سخنانی با موضوع ماه رمضان و فلسفه روزه داری خواهد داشت.

سخنرانی مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی ساعت ۱۶ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود. ساعت ۱ بامداد هم علاقه مندان از سخنرانی خطیبانی همچون حجج الاسلام سید مهدی میرباقری، انصاریان و رفیعی بهره مند می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.