۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 702276

ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» در شب‌های ماه مبارک رمضان با بررسی ابعاد مختلف شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر نقاط دنیا از امشب روی آنتن شبکه‌ چهار می‌رود.

کروناسنجی «+چرخ» در ماه مبارک رمضان





قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، ویژه‌برنامه‌ «+چرخ» بخش‌ها و آیتم‌های مختلفی خواهد داشت؛ در هر قسمت از برنامه، آخرین وضعیت شیوع کرونا بر اساس آمار و اطلاعات منتشرشده‌ی منابع رسمی و معتبر مرور خواهد شد.
در بخشی دیگر از «+چرخ» آخرین یافته‌ها درباره‌ی شناخت و درمان ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف دنیا بررسی می‌شود.
گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان حوزه‌ی سلامت و بهداشت درباره‌ی ابعاد مختلف شیوع ویروس کرونا یکی دیگر از بخش‌های این ویژه‌برنامه‌ها خواهند بود.
در «کروناسنج» شایعات و واقعیت‌های مرتبط با شیوع ویروس کرونا بررسی و به سوال‌های مردم درباره‌ی این موضوع پاسخ داده خواهد شد.
در بخش «منهای کرونا» هم کارشناس‌های حوزه‌های مختلف علم و فناوری، مهم‌ترین رویدادهای دنیای علم و فناوری و مسائل روزمره‌ی زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده بررسی و واکاوی می‌کنند.

«+چرخ» از 7 اردیبهشت چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت 20:30 به‌صورت زنده و به مدت 30 دقیقه از شبکه‌ی چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.