رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد گفت: این شهرستان، ۷۳ مورد وقف با نیت‌های افطاری، اطعام روزه‌داران، قرائت قرآن کریم و عزاداری‌های شب‌های قدر دارد.

۷۳ وقف با نیت ماه رمضان در شهرستان گناباد وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن تقوی اظهار کرد: شهرستان گناباد، ۷۳ موقوفه رمضانی با نیت‌های افطاری، اطعام روزه‌داران، قرائت قرآن کریم و عزاداری‌های شب‌های قدر دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد با بیان اینکه روستای کلات از توابع بخش کاخک شهرستان گناباد با تعداد شش موقوفه، بیشترین تعداد وقف با موضوع ماه مبارک رمضان را دارد، افزود: سایر موقوفات رمضانی مربوط به روستاهای بیلند، خیبری، رهن و ریاب و شهر گناباد است.

وی درباره اجرای نیت واقفین در شرایط کنونی، گفت: با توجه به اینکه به دلیل مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و عدم برگزاری اجتماع‌ها، امکان انجام این برنامه‌ها به صورت حضوری نیست، با رعایت نیت واقفین، بسته‌های غذایی و بهداشتی، تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: رزمایش همدلی و کمک مومنانه هم جایگزین سفره‌های افطاری شده است که در این راستا تاکنون، ۴۰ بسته غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان، تعداد ۱۰۰ بسته غذایی دیگر با ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، توزیع خواهد شد، گفت: به دلیل پرهیز از برگزاری تجمع، مراسم سخنرانی، مولودی ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) و آئین‌های شب‌های قدر، از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.