معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در سال ۹۹مهم‌ترین اولویت کاری هیأت‌های ورزشی استان ارائه تقویم ورزشی است.

اولویت هیأت‌های ورزشی خراسان رضوی در سال ۹۹ ارائه تقویم ورزشی است

به گزارش قدس آنلاین، محسن پورتقی در خصوص عملکرد هیات‌های ورزشی در سال ۹۸ اظهار کرد: تمامی هیات‌های ورزشی در سال ۹۸ عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشتند ولی با این حال ۱۵ هیات در سال ۹۸ نسبت به سایر هیات‌های ورزشی امتیازت بالاتری را کسب کردند.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: هیات‌های جانبازان و معلولین، ورزش‌های همگانی، هندبال، بسکتبال، فوتبال، دومیدانی، شنا، شیرجه و واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه‌سواری، کشتی، شطرنج، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، انجمن‌های ورزشی، جودو و ورزش روستایی و بازی‌های بومی ومحلی به عنوان هیات‌های برتر استان در سال ۹۸ معرفی شدند.

وی در خصوص ملاک انتخاب این هیات‌ها به عنوان هیات‌های برتر در سال گذشته عنوان کرد: داشتن تیم‌ در لیگ و حضور در بازی‌های آسیایی، کسب رتبه در ارزیابی فدراسیون‌ها، حضور و دعوت به اردو تیم ملی، نتیجه المپیاد استعدادهای برتر سال ۹۸، مدال‌های کسب شده در بازی‌های آسیایی و جهانی، میزبانی از مسابقات و اردوهای ورزشی و تعامل با اداره کل ورزش و جوانان از ملاک‌های انتخاب هیات‌های برتر در سال ۹۸ بوده است.

پورتقی درباره مجامع برگزار شده در سال گذشته اظهار کرد: ۱۹ مجمع انتخاب رئیس هیات را در سال ۹۸ برگزار کردیم و برای سال جدید هفت مجمع انتخاب رئیس هیات در دست اقدام خواهیم داشت، مجامعی که در سال ۹۹ برگزار خواهند شد به پایان فعالیت چهار سال خود رسیده‌اند و برای انتخاب رئیس جدید باید مجمع را با حضور اعضا برگزار تا رئیس جدید هیات را معرفی کنیم.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص اولویت‌های هیات‌های ورزشی در سال ۹۹ بیان کرد: مهم‌ترین برنامه‌هایی که هیات‌های ورزشی باید در سال ۹۹ در اولویت کاری خود انجام دهند، ارائه تقویم یک ساله به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، انضباط مالی و شفافیت عملکرد مالی، توجه به استعدادیابی و قهرمان‌پروری، جذب حامیان مالی، بررسی عملکرد براساس تقویم هیات، بررسی عملکرد مالی سال ۹۸ و برگزاری مجامع عمومی سالیانه که هر هیات ورزشی باید یک مجمع عمومی را درطول  سال برگزار کند.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.