رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از ترامپ گفت که بیش از 50 هزار آمریکایی به دلیل بی‌کفایتی و خودشیفتگی ترامپ جان خود را از دست دادند.

نماینده آمریکایی: 50 هزار آمریکایی به دلیل بی‌کفایتی ترامپ قربانی شدند

به گزارش  قدس آنلاین؛ «آدام شف» نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا از نحوه مقابله دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با شیوع ویروس کرونا به شدت انتقاد کرد.

وی که رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا بوده و از کسانی بود که طرح استیضاح ترامپ را به پیش برد، در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» گفت: «بیش از 50 هزار آمریکایی کشته شدند چون سنا در برکناری ترامپ از قدرت در جریان استیضاح انجام شده در ماه فوریه شکست خورد.»

این در حالی است که جمهوری‌خواهان گنگره به شدت از دموکرات‌ها به دلیل پیشبرد موضوع استیضاح ترامپ انتقاد کرده و همین موضوع را باعث منحرف شدن تمرکزها برای مقابله با این ویروس دانسته‌اند.

وی در ادامه این مصاحبه گفت: «تا چند ماه دیگه انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود اما نمی‌دانیم ترامپ در ماه‌های پیش رو تا چه اندازه ویرانی بوجود خواهد آورد. در حال حاضر بیش از 50 هزار آمریکایی به دلیل بی کفایتی وی جان خود را از دست دادند.»

آدام شف اضافه کرد: «ترامپ نمی‌تواند فراتر از خود فکر کند و آمریکا را در اولویت قرار دهد. ما هرگز نمی‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که خودشیفتگی و بی‌کفایتی وی باعث ایجاد تلفات در میان مردم آمریکا شود.»

آخرین آمارها از تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در آمریکا حاکی از آن است که بیش از 960 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد قربانیان نیز از 54 هزار نفر فراتر رفته است.

منبع: دانا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    ما سالانه به علت بی کفایتی مسئولین حداقل 150 هزار نفر درجاده ها و بیماری های و گرسنگی جان میدهند