فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران با بیان اینکه نتایج تغییر وضعیت تردد در سطح شهر دو تا سه هفته بعد قابل ارزیابی است، گفت: اگر قرار است بازگشایی پارک‌ها صورت بگیرد باید تحت شرایط ویژه و اعمال پروتکل‌های سختگیرانه‌تر انجام شود.

به گزارش قدس آنلاین؛ دکتر علیرضا زالی در گفتگویی تلویزیونی درخصوص آخرین وضعیت تهران اظهار کرد: امروز موارد جدید بستری در بیمارستان‌های تهران 294 نفر بود و 88 مورد جدید نیز در بخش‌های ویژه بستری شدند. حدود 542 نفر از بیمارستان‌های تهران ترخیص شده‌اند.

وی اضافه کرد: اگر امروز با یک آمار نسبتاً با ثبات‌تری روبه‌رو هستیم به دلیل آثار فاصله‌گذاری اجتماعی و دو هفته تعطیلات نوروزی است؛ طبیعی است تغییر وضعیت تردد در سطح شهر حدود دو تا سه هفته بعد قابلیت ارزیابی و تحلیل خواهد داشت.

زالی با اشاره به وضعیت بوستان‌های تهران خاطرنشان کرد: پارک‌های جنگلی محل اصلی سکنا بوده‌اند که بسته شدند و البته بارندگی، تغییرات جوی و ماه مبارک رمضان نیز در وضعیت استفاده از بوستان‌های تهران موثر بوده است و در دو روز گذشته میانگین استفاده از بوستان‌های تهران کاهش یافته است اما این آمادگی وجود دارد که اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تهران شرایط ویژه‌ای قائل شود، شهرداری در این زمینه همکاری را داشته باشد.

وی ادامه داد: نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا در تهران، فعلاً بسته بودن پارک‌هاست و اگر هم قرار است بازگشایی صورت بگیرد باید تحت شرایط ویژه و اعمال پروتکل‌های سختگیرانه‌تر انجام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.