گیلان - مدیرکل انتقال خون گیلان با اشاره به اهمیت اهدای خون در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: در این شرایط تامین خون برای بیماران خاص، بیماران تالاسمی و بیماران فصلی(فاویسم) اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدواریم همچنان شاهد حضور اهداکنندگان خون و فرآورده‌های خونی باشیم.

تامین خون بیماران خاص و فصلی نیازمند همت جمعی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی انتقال خون گیلان ،بابک پاکدل در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور سپاه قدس و بسیج گیلان در طرح جهادی مبارزه با کرونا و خصوصا اهدای خون، اظهار کرد: این همراهی و همدلی هم عیدانه‌ای بود به بیماران نیازمند و انتقال خون جهت تامین خون و فرآورده‌های خونی و هم الگویی مناسب برای علاقمندان به این سازمان گردید.

پاکدل با اشاره به اهمیت اهدای خون در ایام شیوع ویروس کرونا، گفت: در این شرایط تامین خون برای بیماران خاص، بیماران تالاسمی و بیماران فصلی(فاویسم) اهمیت ویژه‌ای دارد و امیدواریم همچنان شاهد حضور اهداکنندگان خون و فرآورده‌های خونی باشیم.

در ادامه سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: حفظ ذخایر استراتژیک انتقال خون ضروری است و سپاه قدس گیلان در کنار انتقال خون خواهد بود و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی به اهمیت حفظ ذخایر استراتژیک انتقال خون استان گیلان اشاره کرد و افزود: برای تامین خون و فرآورده‌های خونی که اهداکنندگان خون بخش مهم آن هستند باید حفظ شوند و این ذخایر به طور ثابت همکاری خود را ادامه دهند و در شرایط خاص هم ارگان‌ها و نهادهای خاص برای جبران آن همت نمایند که سپاه قدس گیلان تمام ظرفیت‌های خود در این راه در اختیار انتقال خون قرار خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.