به همت خادمیاران رضوی، اجرای طرح معنوی «سحرخیزان کوچک» ویژه دختران محرومِ تازه به سن تکلیف رسیده مشهد از شب گذشته آغاز شده و در طول ماه مبارک رمضان ادامه پیدا می‌کند.

اجرای طرح «سحرخیزان کوچک» ویژه ۱۰۰۱ دختر تازه مکلف شده کم‌بضاعت مشهدی

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور تشویق و حمایت از دخترانی که سال اول روزه‌داری آن‌ها است، طرحی تحت عنوان «سحرخیزان کوچک» با همراهی خادمیاران رضوی از شامگاه گذشته به اجرا گذاشته شده است.
وی افزود: با تبرک جستن به نام مبارک حضرت رضا(ع)، ۱۰۰۱ دختر ۹ ساله مشهدی به تعداد حروف ابجد نام حضرت برای اجرای این برنامه در نظر گرفته شده‌اند. این دختران از بین خانواده‌های کم‌بضاعت حاشیه شهر مشهد که تحت پوشش کانون‌های خادمیاری محله‌ای هستند، انتخاب شده‌اند.
بهنام همچنین اعلام کرد: فاطمه عبادی، برنده مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» هم در شب نخست اجرای این طرح خادمیاران رضوی را برای حضور در بین خانواده‌های تحت پوشش برنامه همراهی کرد.
وی با اشاره به هدایای در نظر گرفته شده، اظهار کرد: کیفی شامل چادر نماز، سجاده، مهر و تسبیح و نیز بسته‌ای مشتمل بر یک عدد کیک خامه‌ای، آجیل و تنقلات به ارزش ۳۵۰ هزار تومان به این دختران کوچک مکلف شده اهدا می‌شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.