همدان - استاندار همدان گفت: بیش از ۱۰میلیارد تومان دراستان همدان به اقشار مختلف آسیب‌دیده از ویروس کرونا کمک شده است.

 ۱۰ میلیارد تومان به اقشار آسیب‌دیده از کرونا دراستان همدان کمک شد

به گزارش قدس آنلاین ، سیدسعید شاهرخی استاندارهمدان عصریکشنبه درستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا که پس از جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور برگزار شد، عنوان کرد: نظارت و کنترل بر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت ادامه می‌یابد.

شاهرخی با بیان اینکه طبق آمار وزارت بهداشت و همچنین علوم پزشکی همدان، استان همدان در خصوص مدیریت بیماری کرونا به نسبت سایراستان‌ها دروضعیت مناسب‌تری قراردارد، گفت: تعداد بستری‌های مبتلابه کرونا در استان همدان درحال کاهش است ومردم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را تا عادی شدن شرایط و ریشه کن کردن ویروس کرونا رعایت کنند

وی با اشاره به اینکه وضعیت مطلوب استان همدان به خاطر رعایت مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تلاش‌های بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان استان است از مردم تقاضا کرد دستورالعمل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را تا عادی شدن شرایط و ریشه کن کردن ویروس کرونا، رعایت کنند.

شاهرخی با بیان اینکه برای بازگشایی مساجد، اماکن زیارتی و برگزاری نماز جماعت و مراسم مذهبی، منتظر تصمیمات بعدی ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، گفت: هتل‌های سطح استان طبق دستورالعمل‌های ابلاغی مجاز به فعالیت هستند، اما رستوران‌ها و مکان‌های عمومی آن‌ها همچنان تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت تالارهای عروسی و دیگر اجتماعات، همچنان ممنوع است‌، گفت: آرایشگاه‌های زنانه و مردانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

وی با یادآوری اینکه مردم پیش از تدوین شعار «حمایت همگانی از مدافعان سلامت» همیشه قدردان مدافعان سلامت بوده و هستند، گفت: اگر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام نشود، بازگشت کرونا حتمی خواهد بود.

استاندار همدان همچنین خواستار نگاه ویژه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان شد و گفت: ماه رمضان ماه رحمت الهی و نیکوکاری است و ضرورت دارد امر خیر کمک به نیازمندان، همیشه تداوم داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.