خراسان شمالی-سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین از کشف ۷ تن و ۸۵کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از ۵۶۶ میلیون ریال خبر داد.

کشف بیش از ۷ تن سنگ معدن قاچاق در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن، ماموران پاسگاه انتظامی عباس آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسائی دو دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب در منطقه حفاظت شده آلبلاغ شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران این خودروها را با هماهنگی مقام قضائی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودروها مقدار ۴ تن و ۶۶۵ کیلوگرم سنگ معدن از نوع سرب کشف و ضبط گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین ماموران کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی در سطح شهرستان موفق به شناسائی یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیر مجاز از نوع سرب در منطقه حفاظت شده آلبلاغ شدند.

سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه ماموران خودرو مورد نظر را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۲تن و ۴۲۰ کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۳ نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: ۳ دستگاه خودرو نیز در این رابطه توقیف و سنگ معدن کشف شده نیز با هماهنگی مقام قضائی تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه در مجموع ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۵۶۶ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیر مجاز از معادن در سطح شهرستان با قدرت ادامه دارد و از شهروندان عزیز نیز همواره انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.