۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 702430

زندگی بازیکنی که با پیراهن استقلال دچار آسیب دیدگی شدیدی شد هر روز تلخ‌تر از روز قبل پیش می‌رود.

مدیران استقلال اشک پادوانی را در آوردند!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، همیشه اینطور بوده که با معرفی یک مدیر جدید و حضور افراد جدید در کنار او یک مجموعه یا شرکت راه جدیدی را در پیش می‌گیرد و درصدد حل و فصل اشتباهات برای رشد و تلقی است اما این مثال در باشگاهی مانند باشگاه استقلال کاملاً برعکس است.

تکرار سریالی اشتباهات و اتفاقات عجیب در این باشگاه مانند تماشای یک فیلم تکراری شده است؛ وضعیت این باشگاه با حمایت بیش از ۳۰ میلیون هوادار در ایران طبق سنوات گذشته با مدیران و همراهانی که سعی داشتند تا در این باشگاه مفید واقع شوند به قدری شباهت به هم دارند که جابجایی آنها حتی برای یک ماه هم در جهت پیشرفت این باشگاه نبوده است.

عمده مشکلاتی که باشگاهی مانند استقلال طی فصول گذشته به صورت دردناک آن را احساس کرده، مشکلات مالی است. از دست رفتن فرصت‌های خوب برای جذب حامیان مالی، مدیریت بودجه و همینطور عدم پایبندی حامیان مالی به تعهدشان در کنار خرید و همکاری با بازیکنان خارجی یا قراردادهای گرانقیمت باعث شده تا امروزه این باشگاه تهرانی با حجم بزرگی از طلبکاران مواجه شود.

در کنار اسامی مانند وینفرد شفر، آندره آ استراماچونی، گادوین منشا، سرور جپارف، بویان نایدنوف و سه وکیل خارجی که در حال حاضر به عنوان طلبکاران سرشناس از باشگاه استقلال شناخته می‌شوند، لئاندرو پادوانی نام بازیکنی است که با پیراهن تیم استقلال به گونه‌ای مصدوم شد که تا سال‌های آینده نمی‌تواند حتی روی پای چش بایستد اما با گذشت بیش از دو سال هنوز نتوانسته مطالباتش را دریافت کند.

مدافع برزیلی بلندقامتی که در فوتبال ایران سابقه برتن کردن پیراهن تیم‌های نفت تهران و فولاد خوزستان را هم در کارنامه داشت، در ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ روی برخورد با آرمین سهرابیان، در دیدار مقابل فولاد دچار قطع نخاع و همینطور ضایعه مغزی شد و از آن زمان از مستطیل سبز دور است.

پادوانی پس از این مصدومیت برای چند ماه در ایران ماند و در کلینیک باشگاه مورد مداوا قرار داشت اما تصمیم گرفت که به کشورش سفر کند. با بازگشت به برزیل، مشکلات پادوانی با عدم توجه مدیران باشگاه استقلال که به وعده دادن عادت داشتند، آغاز شد. او حدود ۱۴۰ هزار دلار از استقلال طلب داشت و حدود ۴۰ هزار دلار را دریافت کرد اما از زمان بازگشت به زادگاهش هنوز تا به امروز موفق نشده است ۱۰۰ هزار دلار باقی مانده را دریافت کنند.

پس از اینکه عبدالحق نوری، ستاره جوان تیم آژاکس پس از ۱۷ ماه حضور در کما به هوش آمد اهالی فوتبال واکنش متفاوتی به آن داشتند و اقدام تحسین برانگیز مخصوص به این باشگاه هلندی بود. این باشگاه حاضر به فسخ قرارداد شد تا مبلغی حدود ۵ میلیون یورو هم به خانواده نوری برسد در حالیکه پیش از آن طی چند ماه گذشته تمامی هزینه‌های درمان این بازیکن که طی یک بازی دوستانه به کما رفته بود را پرداخت کرد.

چهار روز پیش بود که پادوانی با بازنشر این خبر، شرایط نوری را با خودش مقایسه کرد و مجددا مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت. این توجه مخصوص هواداران نبود و حتی بازیکنان هم با انتشار تصاویر او در صفحات مجازی‌شان اعلام کردند که همبازی سابقشان را فراموش نمی‌کنند. حتی در این باره آرمین سهرابیان، مدافع کنونی سایپا که برخوردش با پادوانی این مصدومیت را ایجاد کرده بود اعلام کرد اعلام آمادگی خود برای پرداخت مخارج پادوانی را هم به او اعلام کرده اما او معتقد است که باشگاه باید حقش را پرداخت کند.

با وجود شکایت این بازیکن از طریق وکیل برزیلی به فیفا هنوز حکم مشخصی در این باره وجود ندارد اما او هم پس از ماه‌ها درخواست باشگاه مجبور شد که از این طریق مطالباتش را وصول کند. بازیکنان استقلال که با پادوانی در تماس هستند طی چهار روز گذشته مجددا با او ارتباط برقرار کرده‌اند.

تماس‌های تصویری بازیکنان استقلال اما نتایج خوشایندی برایشان نداشته است چراکه به علت خلف وعده مسئولان باشگاه در پرداخت هزینه‌های سنگین درمان او، پادوانی نتوانسته احساساتش را پنهان کند و در گفتگو با آنها از حجم مشکلاتی که داشته گریه کند! این اتفاق تلخ برای بازیکنانی که خودشان طی ماه‌های اخیر به دنبال دریافت حقوق فصل جاری‌شان هستند باورنکردنی بوده و سعی کردند تا به مانند همیشه به او دلداری بدهند اما اینطور به نظر می‌رسد که پادوانی دیگر از وعده‌های تو خالی خسته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.