۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: 702476

شهردار تهران با صدور حکمی، سید مناف هاشمی را با حفظ سمت معاونت، به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

شغلی جدید برای مناف هاشمی

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید مناف هاشمی با حفظ سمت معاونت، به عنوان سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از سوی شهردار تهران منصوب شد.

در بخشی از حکم شهردار تهران آمده است: انتظار می‌رود ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و استفاده از شیوه‌های نوین، در جهت پیشبرد شعار «تهران، شهری برای همه»، نسبت به افزایش شفافیت، چابک‌سازی، کاهش هزینه‌، کاهش زمان، تسهیل و تسریع در انجام کارها و ارتقا رضایت‌مندی شهروندان اقدامات مؤثری به عمل آورید.

بر پایه این حکم، برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف توسعه حمل و نقل عمومی، پاک و انسان‌محور، یکپارچه‌سازی شبکه ترافیک شهر، انضباط ترافیک و توسعه روش‌های اجرایی جدید و اثربخش در این زمینه، توسعه حمل و نقل پاک بویژه دوچرخه‌سواری و ساماندهی موتورسیکلت‌ها و بار و کالا در شهر تهران، بخش دیگری از خواسته‌های شهردار تهران از سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک است.

گفتنی است مناف هاشمی در فروردین سال 98 در سمت استاندار گلستان مشغول به کار بود که در جریان سیل در این استان، در خارج از کشور به سر می‌برد و در همان زمان به دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برکنار شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.