۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۰
کد خبر: 702524

فوتبال‌دستی گاهی تنها به عنوان یک وسیله سرگرمی محسوب نمی شود و به یک شی گرانقیمت و شکیل تبدیل می شود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، امروزه فوتبال‌دستی تنها برای سرگرمی مورد استفاده قرار نمی گیرد و رقابت های مخصوص به این وسیله برگزار می شود حتی جام جهانی. البته برخی ها فوتبال‌دستی را به یک شی خاص، جذاب و هنری تبدیل کرده اند که گاهی قیمت شان به 80 هزار یورو هم می رسد. در ادامه به جذابترین فوتبال‌دستی ها اشاره می شود.

طرح کالچتو اپرا موزایک  متعلق به خانه کاویکی یک محصول منحصر به فرد است. این فوتبال‌دستی از تکه های شیشه تشکیل شده است و کاملا کار دست است.

فوتبال‌دستی  The Pure طرحی مدرن دارد و یاد آور بازی های کلاسیک است. هم می توان با آن بازی کرد و هم به عنوان دکور استفاده کرد.

این طرح استارکیلر خاص است که  نشان دهنده اورجینال بودن و سرگرم کننده بودن است. این فوتبال‌دستی 48000 یورو قیمت دارد و واضح است که کمتر کسی می تواند با آن بازی کند.

این فوتبال‌دستی مجلل ساخته استفن سیپر فرانسوی است که به عنوان یک جواهر در مزون دگان به قیمت 80000 یورو به فروش می رسد (گرانترین فوتبال‌دستی جهان است). این وسیله 100 کیلویی از آلومینیوم و چرم ساخته شده است. هر بازیکن نامش روی بدنش حک شده است. تیم این هنرمند از سرخیو راموس، لیونل مسی، فرانس پوشکاش، آلفردو دی استفانو، پله، یوهان کرویف و دیگو آرماندو مارادونا تشکیل شده است.

این مدل مدرن که تداعی کننده فوتبال‌دستی های کلاسیک است "یازده" نام دارد و توسط GRO Design و Tim Modelmakers طراحی شده است. از این فوتبال‌دستی نه تنها می توان برای سرگرمی استفاده کرد بله در کلکسیون قرار داد.

این مدل مانند میز قهوه است. این طرح خلاقانه توسط هاوارد بوشل انگلیسی طراحی شده است. جنس فوتبال‌دستی از چوپ سپیدار و شیشه است و  3000 یورو قیمت دارد.

این فوتبال‌دستی به نام F1 اسکودیرا به سری کالچتو اپرا F1 تعلق دارد و یک نمونه منحصر به فرد محسوب می شود. در این وسیله روی جزئیات خیلی توجه شده است. فوتبال‌دستی به رنگ قرمز  و پایه هایش از آلیاژ کروم است.

این فوتبال‌دستی جذاب که توسط آدریانو دسینگ ایتالیایی طراحی و تیکل آن را ساخته دهان همه را بسته است. این طرح با شیشه ورقه ای تشکیل شده و بازیکنان با نیکل درست شده اند که پوششی از طلا روی آن ها به کار رفته است. از 50 تکه ساخته شده و قیمتش 20740 یورو است.

این طرح با ترکیبی از چوب و فلز به شکل کلاسیک ساخته شده است و اثری از مودوئنیا آرژانتینی است.

طرح Bespoke Opus Table Football کمپانی گیمز روم  مانند سبک های قدیمی است و می توان بازیکنان را از فوتبالیست های مورد علاقه ، اعضای خانواده و حتی حیوان های خانگی انتخاب کرد. در این زمینه انتخاب های بی نهایتی وجود دارد.

طرح متعلق به آژانس پلاس کاسترو برای کیلمس، میتیگل نام گذاری شده است. شکل دیجیتالی فوتبال‌دستی را ارائه داده که توسط Physical Computing y Unity 3D بهینه سازی شده است. به همین خاطر می توان با این فوتبال‌دستی به صورت آنلاین بازی کرد.

این طرح متعلق به مارتین ستولا آرژانتینی و تداعی کننده ورزشگاه های آرژانتینی و انگلیسی است. در تصویر می توان استادیون مونومنتال ریورپلاته را دید.

این طرح آئودی ساده و با کلاس است. تنها 20 عدد از این فوتبال‌دستی ساخته شده و کار دست است. در این وسیله می توان ویژگی و مواد خاص محصولات آلمانی را دید. این فوتبال‌دستی توسط کمپانی لئونهارت ساخته شده است که از سال 1949 تنها این وسیله بازی را تولید می کند. قیمت فوتبال‌دستی مورد نظر 13000 یورو است.

هیچ کس نسبت به این طرح که با مارک نوشیدنی ساخته شده است بی تفاوت نیست. فوتبال‌دستی با قوطی های کوکاکولا شکل گرفته است.

فوتبال‌دستی Lettner Evolution XXL  برای هشت نفر ساخته شده است و طرحی از لتنر است. این فوتبالدستی برای مسابقات استفاده می شود اما می تواند در هر دکوری قرار گرفته شود. قیمتش 3000 یورو است.

فوتبال‌دستی کلاسیک طلایی با شیشه و آلومینیوم ساخته شده و قیمتش 36 هزار یورو است.

Calcetto Opera Klimt Gold Leaf طرح جذاب و فوق العاده ایتالیایی است. این مدل منحصر به فرد از چوب تشکیل و با ورق طلا تزئین شده است. گوستاو کلیمت آن را ساخته است.

مدل تیکل که به خانه Angolo Foosball Games Table تعلق دارد یک طرح ایتالیایی تشکیل شده از شیشه، چوب و کمی آلیاژ کروم است. این طرح هنری حدودا 12000 یورو ارزش دارد.

این فوتبال‌دستی بیش از همه هواداران جنگ ستارگان را خوشحال خواهد کرد چون بازیکنانش تداعی کننده شخصیت های این فیلم هستند.  

این فوتبال‌دستی طراحی شده توسط Fliker 2x4  از قطعه های لگو تشکیل شده است و تنوع زیادی دارد که در این میان لگوهای جنگ ستارگان هم دیده می شود.

این طرح شگفت انگیز که باربی فوت نام دارد توسط شرکت Chloé Ruchon ساخته شده است. رنگ فوتبال‌دستی صورتی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.