گیلان- مدیرکل فرودگاه گیلان، با بیان اینکه ۸۰ درصد پروازهای فرودگاه کنسل شده است، گفت: امیدواریم از هفته آینده به روال عادی پروازها بازگردیم و مسیرهای تهران، تبریز و اصفهان نیز انجام شود.

کرونا ۸۰ درصد پروازهای گیلان را لغو کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرودگاه گیلان ،غلامرضا کریم آقایی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور از اسفندماه گذشته و تحت تاثیر قرار گرفتن ترددها، اظهار کرد: فرودگاه به عنوان یکی از زیرساخت های حمل و نقل هوایی از همان نخستین روزهای شیوع این بیماری عملیاتی بوده و همچنان است و تعطیلی نداشتیم، اما با کاهش زیاد پروازهای مسافری مواجه هستیم.

مدیرکل فرودگاه گیلان، از انجام پرواز در مسیرهای شیراز و بندرعباس در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: امیدواریم از هفته آینده به روال عادی پروازها بازگردیم و مسیرهای تهران، تبریز و اصفهان نیز انجام شود.

کریم آقایی، با اشاره به اجرای تمهیدات بهداشتی ستاد مقابله با کرونای سازمان هواپیمایی کشور و دستورالعمل های استانداری در فرودگاه گیلان، گفت: در این راستا ضد عفونی تجهیزات ترمینال ها، بار مسافران و داخل کابین هواپیما انجام شد و ناوگان تاکسیرانی فرودگاه را ملزم به ضد عفونی روزانه کردیم.

وی از تب سنجی مسافران در حین ورود به ترمینال توسط هلال احمر خبر داد و اضافه کرد: در داخل ترمینال هم نشانگرهای فاصله گذاری را نصب کرده ایم و مسافران در داخل ترمینال فاصله فیزیکی را رعایت می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزهای شنبه، دوشنبه و پنجشنبه پرواز مشهد از طریق شرکت هواپیمایی ایرتور برقرار است، تصریح کرد: پرواز مسیر عسلویه نیز هفته ای دو بار انجام می شود و پرواز مسیرهای شیراز و بندرعباس هم انجام شده است. در صورت استقبال مردم، شرکت های هواپیمایی نیز رغبت می کنند پرواز انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.