گیلان - مدیرکل تعزیرات گیلان، با بیان اینکه همه ساله گشت های تعزیرات در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح «ضیافت» اجرا می شود، گفت: از هفته گذشته تاکنون ۱۵۶ مورد گشت بازرسی مشترک انجام شده است.

اجرای طرح نظارت بر اقلام پرمصرف رمضان در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی تعزیرات گیلان ، منصور انصاری ، با بیان اینکه همه ساله گشت های تعزیرات در ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح «ضیافت» اجرا می شود، اظهار کرد: اکیپ های گشت سیار را با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت و دامپزشکی یک هفته قبل از ماه رمضان تشکیل دادیم.

وی از نظارت بر اقلام پرمصرف این ایام از جمله حبوبات، گوشت، تخم مرغ، میوه، زولبیا و بامیه و... توسط اکیپ های گشت سیار در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا طی امسال، گشت های مشترک با دقت بیشتری در حوزه بهداشت به ویژه عرضه مواد غذایی و مایحاج روزانه مردم عمل می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با اشاره به برخورد قاطع با واحدهای صنفی متخلف از حیث عدم رعایت موازین بهداشتی، گفت: دست فروشانی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند نیز جمع آوری خواهند شد. همچنین واحدهای صنفی نباید اقدام به توزیع اقلامی کنند که در حیطه شرح وظایفشان نیست.

انصاری، از انجام ۱۵۶ مورد گشت بازرسی مشترک از هفته گذشته تاکنون خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر ۳۸ مورد تشکیل پرونده تخلف و دو مورد پلمب واحد عرضه کننده مواد غذایی داشتیم.

انصاری از مردم خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا از مراکز معتبر خرید کنند و گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف بهداشتی یا گران فروشی به ویژه در اقلام پرمصرف با شماره ۱۲۴ صمت یا ۱۳۵ تعزیرات تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.