سپاهان به CAS شکایت کند سرنوشت استقلال در انتظارش خواهد بود

سپاهان به CAS شکایت کند سرنوشت استقلال در انتظارش خواهد بود

قدس آنلاین: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال سرانجام روز گذشته رأی نهایی بازی پرسپولیس و سپاهان را اعلام کرد. بر اساس این رأی، پرسپولیس با نتیجه ۳ بر صفر برنده بازی شد و حکم اولیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مورد تأیید قرار گرفت.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سئوال که آیا سپاهانی ها به صورت مستقیم به رای استیناف هم معترض شده اند؟ گفت: خیر به صورت مستقیم اعتراضی نبود. من در رسانه ها به نقل از مسئولان این تیم خواندم که قصد دارند به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کنند. ما هم از این تصمیم سپاهان استقبال می کنیم و حق طبیعی آنها است.

وی ادامه داد: از این موضوع ناراحت نیستیم و همانطور که گفتم استقبال هم می‌کنیم. قطعاً در CAS هم تایید می شود که رای استیناف درست است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به شکایت باشگاه استقلال به دادگاه CAS در پرونده سوپرجام تصریح کرد: من به دوستان استقلال که تا همین چند وقت پیش هم مسئولیت داشتند گفتم که چرا می خواهید به دادگاه عالی ورزش شکایت کنید. او گفت که از سوی هواداران تحت فشار هستیم. به وی اعلام کردم هزینه و وقتتان را تلف نکنید چون رای استیناف تایید می شود ولی وی پاسخ داد این تیری است که در تاریکی می اندازیم.

دادرس یادآور شد: همه دیدند که در نهایت CAS هم رای کمیته استیناف ایران را تایید کرد. ما بر اساس آیین نامه و قانون رای می دهیم و حکممان هم درست است.

وی افزود: به جز من، آدم هایی که در کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال هستند همگی آدم های باسابقه قضایی و سالم هستند. این خیلی مهم است که افراد هم کاربلد باشند و هم سالم. دوستان سپاهان هم باید این رای را قبول کنند. رای ما برای سپاهان تلخ اما به حق است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پایان گفت: شک نکنید اگر سپاهان به CAS شکایت کند همان سرنوشت استقلال در انتظارش خواهد بود و در آن دادگاه هم محکوم می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.