رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت: بارش شدید باران، تگرگ و جاری شدن سیلاب در محور بردسکن _ بیارجمند انتهای حوزه بردسکن، (ڪال سبز) خسارتی بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان به راه‌های روستایی وارد کرد.

خسارت ۲.۵ میلیارد تومانی سیل به راه‌های روستایی بردسکن

علی اکبر یوسفیان اظهار کرد: بارش شدید باران، تگرگ و جاری شدن سیلاب در محور بردسکن _ بیارجمند انتهای حوزه بردسکن، (ڪال سبز) خسارتی بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان به راه‌های روستایی همراه با تخریب و آبردگی شانه راه و خسارت به پل‌ها وارد کرد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن با بیان اینکه خرابی زیادی در این محور به وجود آمده است، افزود: تمام سعی و تلاش کارشناسان این اداره این است که تا سه روز آینده ایمن‌سازی جاده‌های مورد اشاره انجام شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر اکیپ‌های راهسازی و راهداری اداره حمل و نقل با کلیه ادوات سبک و سنگین در محل خرابی‌های به وجود آمده حضور دارند و مشغول رفع مشکلات پیش آمده هستند.

یوسفیان با اعلام اینکه چهار دستگاه کامیون، دو دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر کار ایمن‌سازی و مرمت جاده را انجام می‌دهند، ادامه داد: خسارات بارندگی بهاری در سال جاری در بحث جاده‌ای تاکنون بیش از ۲.۵ میلیارد تومان برآورد شده که این میزان خسارت به فرمانداری بردسکن و مسوولان خراسان رضوی اعلام شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.