خراسان شمالی- مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: در هفته معلم از۳۵۳ معلم نمونه کشوری استانی و منطقه ای تجلیل می شود.

تجلیل از ۳۵۳ معلم نمونه در هفته معلم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی، عباس سعیدی در پنجمین جلسه ستاد گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: مراسم تجلیل از معلمان نمونه در سطوح مختلف، از مدرسه تا سطح کشور برگزار و از معلمان بزرگوار تجلیل می شود.

وی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت، معلمان بازنشسته، معلمان تأثیرگذار و عیادت از معلمین در بستر بیماری را خاطر نشان کرد و افزود: این برنامه ها باگرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید استان و دیدار با خانواده معزز شاهد، آغاز می شود.

در ادامه، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح برنامه های بزرگداشت هفته مقام معلم پرداخت و گفت: دیدار فرهنگیان با امام جمعه و استاندار خراسان شمالی از طریق ویدئو کنفرانس،عطرافشانی گلزار مطهر شهدای معلم، عیادت از فرهنگیان بستری و دیدار با خانواده شاهد و پیشکسوتان فرهنگی از جمله برنامه های هفته معلم است.

قنبر علی خوش آینه، برگزاری زنگ سپاس با همکاری صدا و سیمای مرکز استان، برگزاری مراسم نمادین تقدیر و تجلیل از معلمان، برگزاری نشست خبری با خبرنگاران استان برنامه ریزی و هماهنگی جهت شناسایی و تقدیر از معلمان فعال، خلاق و موفق در فرایند آموزش مجازی و تولید محتوای الکترونیکی در ایام تعطیلی مدارس را از دیگر برنامه های هفته معلم ذکر کرد.

وی، تجلیل از معلمان نمونه کشوری، استانی و منطقه ای، معرفی معلمان موفق، انجام تبلیغات شهری و معرفی معلمان موفق در برنامه های صدا و سیما را نیز از سایر برنامه های پیشنهادی این هفته اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.