خراسان شمالی- مدیر امور دانشجویی مجتمع آموزش عالی اسفراین از بهره برداری سالن ورزشی روباز این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.

سالن ورزشی روباز مجتمع آموزش عالی اسفراین به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین، علی قربانی شیراز اظهار داشت: عملیات اجرائی پروژه سالن ورزشی با مساحت هزار متر مربع این مجتمع از آبان ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شد و تاکنون مراحل تسطیح زمین و شیب گیری، زیر سازی و بتن ریزی، نصب ستون و محرم سازی، نصب کف پوش و ساخت رخت کن و سرویس بهداشتی آن انجام شده است.

وی افزود: با تخصیص دو میلیارد ریال اعتبار از سوی اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم و مشارکت نزدیک به دو میلیارد ریال از سوی مجتمع آموزش عالی اسفراین زمینی با ابعاد ۲۲ در ۴۲ متر با کاربری ورزش‌های توپی در مجتمع آموزش عالی اسفراین در حال ساخت است.

قربانی شیراز با اشاره به اینکه مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین جزء ۲۵ دانشگاهی است که توانسته است این سهمیه را به خود اختصاص دهد ادامه داد: این مجموعه به شکلی طراحی و ایجاد شده است تا مورد استفاده دانشجویان دختر نیز قرار گیرد که در این راستا محرم سازی تا ارتفاع ۶ متر و مسیرهای عبور مستقل از جمله ویژگی‌های این زمینه ورزشی است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.