سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از تعامل سازنده و موثر بین شهرداری و اداره کل تعاون روستایی خراسان رضوی در راستای تحقق شعار جهش تولید خبر داد.

 همکاری شهرداری مشهد و  تعاون روستایی خراسان رضوی در راستای تحقق جهش تولید

به گزارش قدس آنلاین، مسعود رضوی در نشست با مدیر کل تعاون روستایی خراسان رضوی در سازمان جهاد کشاورزی استان  اظهار کرد: مقرر شده تا تعاملی دوسویه و در مسیر حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، پس از معرفی تولیدکنندگان روستایی از سوی اداره کل تعاون روستایی به سازمان ساماندهی مشاغل، عرضه مستقیم محصولات روستایی در سطح شهر مشهد مقدس صورت پذیرد .
وی افزود: در بحث حمایت سازمان از تولیدکنندگان و تحقق جهش تولید،  قائل به تنوع محصولات هستیم و همکاری خود را در این زمینه به یک یا چند محصول در یک حوزه مصرف محدود نخواهیم کرد و از تمامی تولیدکنندگان محصولات روستایی اعم از تولیدکنندگان محصولات باغی و زراعی، لبنی و حتی صنایع دستی حمایت خواهیم کرد.
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: در این زمینه اعلام آمادگی کرده‌ایم تا جهت معرفی و عرضه محصولات روستایی، در هر یک از بازارهای میوه و تره بار یک جایگاه عرضه مستقیم ایجاد و در اختیار تولیدکنندگان این محصولات قرار بگیرد.
رضوی خاطرنشان کرد: در صورت ضرورت در این زمینه مبادرت به ایجاد جایگاه‌های موقت در سطح شهر نیز خواهد شد. در حال حاضر جایگاه‌های عرضه مستقیم در سه بازار نسترن واقع در بلوار جانباز، بازار رز واقع در بلوار صارمی (صارمی ۳۰)؛ بازار شقایق واقع در بلوار صبا (صبای ۶۹ ) و همچنین یک جایگاه موقت در میدان فردوسی برای این منظور در نظر گرفته شده است. 

منبع: شهرداری مشهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.