رسیدگی به پرونده محسن لرستانی خواننده معروف به تاریخ اول تیرماه موکول شد.

 ۳ بازداشتی در پرونده خواننده‌ای که به ایجاد باند فساد متهم است

قدس آنلاین: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اسفند سال ۹۷ برای اولین بار خبر دستگیری محسن لرستانی خواننده مطرح کشور خبرساز شد و به دنبال آن پرونده وی  به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه ارجاع شد.

 فساد فی الارض اتهامی بود که بر اساس کیفرخواست علیه لرستانی صادر شد و به دستور قاضی او بازداشت موقت شد و به زندان رفت.

اولین جلسه دادگاه محسن  لرستانی در تاریخ پانزدهم مهرماه سال گذشته  در حالی که ماسک روی صورت داشت و لباس زندان به تن کرده بود، در دادگاه انقلاب برگزار شد؛ او برای  توضیح پاره‌ای از موارد به دستور قاضی مقیسه به دادگاه احضار شده بود.

البته علاوه بر افساد فی الارض سازماندهی باندی که به تولید محتوای مستهجن با استفاده از دختران جوان در فضای مجازی می‌پرداخت هم از دیگر عناوین اتهامی لرستانی بود.

البته پس از دستگیری محسن لرستانی، گمانه زنی‌های بسیاری درباره علت بازداشت و تشکیل پرونده برای او به میان آمد که  به دنبال آن یک منبع آگاه به باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:  جرم لرستانی اقدام علیه امنیت ملی نیست، اما  دایر کردن یک مرکز فساد اتهام او به شمار می‌رود.

دومین جلسه رسیدگی به پرونده لرستانی ۱۲ بهمن‌ماه سال گذشته در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب برگزار شد و پس از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا جلسات رسیدگی به پرونده لرستانی به تاریخی دیگر موکول شد.

اما به دنبال پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان درباره پرونده لرستانی مشخص شد که او متهم ردیف دوم پرونده است و علاوه بر او ۳ متهم دیگر هم در این پرونده حضور دارند که آن‌ها هم با توجه به افزایش میزان وثیقه شان به زندان منتقل شدند.

آن گونه که مشخص شده ادامه رسیدگی به پرونده لرستانی به تیرماه سال جاری موکول شده است و جلسه دادگاه او در تاریخ اول تیر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.