به گفته مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قیمت‌ها نه تنها افزایشی نبوده  بلکه در ۱۱ قلم نیز با کاهش مواجه شده است. 

میوه گران نشده است/ در ۱۱ قلم  با کاهش قیمت مواجه هستیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی قدس آنلاین؛ قیمت انواع میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران امروز در حالی اعلام شد که این قیمت‌ها بر اساس استعلام نرخ از این میدان و اعمال نظر کارشناسان اتحادیه بارفروشان به دست آمده است و رعایت آن برای بار فروشان تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری الزامی است اما این نرخ‌ها خود بسیار بالا است و باعث افزایش قیمت انواع میوه در سطح شهرها نیز شده است.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم پرتقال تامسون شمال و پرتقال تو سرخ  در میدان مرکزی میوه و تره بار ۶ تا ۱۰ هزار تومان، پرتقال آبگیری ۵ تا ۸ هزار تومان، توت فرنگی جیرفت ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان و توت فرنگی کرج ۲۰ تا ۳۵ هزار تومان است.

قیمت هر کیلوگرم خیار هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و خیار رسمی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان و خیار گلخانه ای ۳ تا ۵ هزار تومان است؛ همچنین  نرخ هر کیلوگرم سیب زرد لبنانی در میدان مرکزی میوه و تره بار ۶ تا ۱۲ هزار تومان، سیب قرمز ۵ تا ۱۰ هزار تومان، طالبی و ملون ۴ تا ۸ هزار تومان،کیوی ۷ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه سبز برقان ۲۰ تا ۴۵ هزار تومان، گوجه سبز شمال ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، لیمو شیرین ۹ تا ۲۵ هزار تومان، موز ۱۳ تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هندوانه هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۳۰۰ تومان است.

اعلام قیمت انواع میوه و تره بار در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران در حالی صورت می‌گیرد که به گفته «شهرام جباری زادگان» مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قیمت‌ها نه تنها افزایشی نبوده  بلکه در ۱۱ قلم نیز با کاهش مواجه شده است. 

به گفته جباری‌زادگان قیمت‌های برخی میوه ها از جمله  پرتقال تامسون ۷۹۰۰ تومان، پرتقال رسمی شمال ۵۸۰۰، پرتقال رسمی جنوب ۳۹۰۰ و پرتقال بیروتی ۵۸۰۰ تومن، قیمت خیار رسمی و رویال ۲۳۰۰ تومان و خیار کوتاه و گل خانه‌ای ۲۹۵۰ تومان است.

مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قیمت انواع سیب را هم به این ترتیب عنوان کرد که قیمت سیب زرد ۷۷۰۰ قیمت سیب قرمز ۵۹۰۰ تومان و سیب سبز ۵۰۰۰ تومان بوده است.

وی در رابطه با نرخ انواع میوه‌های نوبرانه مثل گوجه سبز  و چغاله بادام در میادین شهرداری تهران نیز اظهار داشت: قیمت گوجه سبز و  چغاله بادام که میوه‌های نوبرانه این فصل محسوب می‌شوند امروز به ترتیب ۲۵ و  ۱۸ هزار تومان بوده است.

جباری زادگان قیمت لیموترش عرضه شده در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران  را هم ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان عنوان کرد.

بر اساس نرخ نامه امروز میادین میوه و تره بار شهرداری تهران کاهش قیمت در ۱۱ قلم از انواع میوه و صیفی جات بدین شرح است.

قیمت چغاله بادام با کاهش ۴۰۰۰ تومانی ۱۸۰۰۰ تومان / گوجه سبز با کاهش ۲۰۰۰ تومانی  ۲۵ هزار تومان/ بادمجان بندری با کاهش ۷۰۰ تومانی کاهش ۳۱۰۰ تومان/ بادمجان دلمه با کاهش ۹۰۰ تومانی کاهش ۲۹۰۰ تومان / پیاز زرد با کاهش ۷۰۰ تومانی کاهش ۲۹۰۰/ پیاز سفید با کاهش ۸۰۰ تومانی قیمت ۳۱۰۰ تومان / خیار کوتاه با کاهش ۳۵۰ تومانی ۲۹۵۰ تومان/ خیار گلخانه ای با کاهش۳۵۰ تومانی ۲۹۵۰ تومان/ فلفل کاپی با کاهش ۲۰۰ تومانی  ۷۸۰۰ تومان/ فلفل شمشیری با کاهش ۲۰۰ تومانی  ۷۸۰۰ تومان و کاهو پیچ سالادی با کاهش ۲۰۰ تومانی  ۲۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.