بر اساس یک نظرسنجی انجام شده،‌ 89 درصد آمریکایی‌ها بیمناک هستند که اقتصاد این کشور در سایه شیوع ویروس کرونا با فروپاشی مواجه شود.

به گزارش قدس آنلاین، تقریبا 90 درصد از مردم آمریکا بیمناک هستند که اقتصاد آمریکا در بحبوحه همه گیری ویروس کرونا فرو خواهد پاشید.

این نظرسنجی که توسط «آکسیوس/IPSOS» انجام شده نشان می‌دهد که نگرانی در میان طرفداران هر دو حزب اصلی آمریکا یکسان بوده و 89 درصد از جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها گفته‌اند «تا حدودی، زیاد یا به شدت» نگران هستند که شیوع ویروس کووید-19 که تا روز سه شنبه بیش از 57 هزار آمریکایی را به کام مرگ کشانده، باعث سقوط شدید اقتصاد آمریکا شود.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 88 درصد از دموکرات‌ها گفته‌اند نگران هستند که بازگشت زودتر از موعد به حالت عادی باعث بروز خطرات برای جوامع آنها شود این در حالی است که 56 درصد جمهوری‌خواهان نگران این موضوع هستند. در مجموع 74 درصد از پرسش‌شوندگان گفتند که نگران بازگشت زودتر از موعد به حالت زندگی عادی هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از یک چهارم آمریکایی‌ها کسی را می شناسند که به ویروس کووید-19 مبتلا شده و حدودا یک هشتم از آمریکایی‌ها کسی را که به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده می‌شناسند.

بر اساس آخرین آمارها، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز 1 میلیون نفر عبور کرده است و قربانیان کرونا در این کشور نیز به بیش از 57 هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.