رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت: بارش شدید باران و تگرگ و وقوع سیل در جاده بردسکن - بیارجمند خسارتی افزون بر ۲۵میلیارد ریال به راه روستایی وارد کرد و موجب تخریب و آب بردگی شانه راه و خسارت به پل‌ها شد.

سیل به راه‌های روستایی بردسکن ۲۵ میلیارد ریال خسارت وارد کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر یوسفیان افزود: بارش شدید باران و سیل منجر به خسارت عمده ای به ابنیه راه‌های روستایی در جاده بردسکن به بیارجمند شد که با توجه به خرابی ایجاد شده در این محور سعی کارشناسان بر این است که ایمن سازی و مرمت جاده با سرعت انجام شود.

وی ادامه داد: خسارات وارده به جاده‌های قدیم بردسکن – سبزوار، بردسکن به انابد و نیز ۱۰ روستای شهرستان بردسکن وارد شده است و جاده‌های روستایی سیف آباد، درونه، خوشاب،  کلاته جمعه،  کلاته نو و کلاته آقامهدی نیز دچار آب بردگی راه‌های روستایی و ابنیه فنی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بردسکن گفت: درحال حاضر گروه‌های راهسازی و راهداری اداره حمل ونقل با تمامی ادوات سبک و سنگین در محل حضور دارند و برای برطرف کردن مشکلات پیش آمده در تلاشند.

یوسفیان با اعلام این که چهار دستگاه کامیون، دو دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر کار ایمن سازی و مرمت جاده را انجام می‌دهند افزود: طول راه‌های شهرستان بردسکن بیش از هزار و ۸۰ کیلومتر است که ۳۰۰ کیلومتر آن جزء مناطق برف گیر و صعب العبور است.

وی ادامه داد: با توجه به وسعت و گستردگی راه‌های شهرستان، بردسکن بیشترین فاصله طولی راههای خراسان رضوی را داراست به طوری که از مبدا تا آخرین نقطه حوزه استحفاظی شهرستان بردسکن ۱۲۰ کیلومتر طول دارد.

او اظهار داشت: از مجموع راههای شهرستان بردسکن ۱۹۵ کیلومتر آن آسفالت و ۳۸۰ کیلومتر آن راه‌های شنی و خاکی است که در مجموع سه درصد راههای آسفالت و بیش از پنج درصد راه‌های شنی و خاکی استان در بردسکن قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.