وزیر امور خارجه پیشین آمریکا از جو بایدن، نامزد بالقوه دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ و رقابت با دونالد ترامپ حمایت کرد.

هیلاری کلینتون از جو بایدن حمایت کرد

 قدس آنلاین: هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ و وزیر خارجه دولت باراک اوباما در مراسمی با موضوع تاثیر شیوع کروناویروس بر زنان حمایت خود را از جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد.

کلینتون در ویدیو کنفرانسی با جو بایدن گفت: مایه خشنودی من است که بخشی از کمپین شما باشم؛ نه فقط اینکه شما را تایید کنم، بلکه به شما کمک کنم تا مسائل بسیار زیادی که در این انتخابات ریاست جمهوری در معرض خطر قرار دارند، پررنگ کنید.

وزیر خارجه سابق آمریکا همچنین به روابط خوبش با بایدن از زمانی که آنها با یکدیگر در سنا بودند تا زمانی که هر دو برای دولت اوباما کار می‌کردند، اشاره کرد. کلینتون گفت: ما به یک رهبر نیاز داریم، یک رئیس جمهور، مثل جو بایدن.

بایدن در هفته های اخیر از سوی چندین مقام سیاسی سرشناس شامل سناتور برنی سندرز که اوایل همین ماه به کمپین خود برای ورود به کاخ سفید پایان داد، مورد حمایت قرار گرفت. از دیگر مقام‌هایی که به تازگی از بایدن حمایت کرده‌اند، می‌توان به باراک اوباما، سناتور الیزابت وارن و ال گور، معاون رئیس جمهوری اسبق آمریکا اشاره کرد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.