هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان خراسان رضوی توزیع شده است.

توزیع بسته‌های معیشتی بین آسیب‌دیدگان کرونا در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی گفت: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی توسط این شورا در قالب طرح رزمایش کمک مومنانه "مواسات و همدلی" برای خدمت رسانی به اقشار آسیب دیده و بیماران خاص در حال انجام است.
آرزو حیدریان افزود: ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۲۰۰ هزار تومان است که شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب، قند، سویا و لوازم بهداشتی است.
وی اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان در بین خانواده های آسیب دیده در حاشیه شهر مشهد و برخی از شهرستانهای خراسان رضوی ادامه دارد.
رییس شورای مشارکتهای زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه مواسات و  همدلی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال نیز در سایه کرونا و تبعات اقتصادی آن مسوولیت اجتماعی ایجاب می کند در این ماه بیشتر از گذشته به همنوعان کمک شود.
حیدریان افزود: در شرایط کنونی پیامدهای ناگوار کرونا، رکود اقتصادی و تعطیلی گسترده برخی مشاعل خرد و خدماتی اقشار آسیب پذیر باعث بیکاری بین مشاغل و سفره های خالی خیل انبوهی از هموطنان شرافتمند شده است.
شورای مشارکتهای زنان مجمع خیرین زنان سلامت خراسان رضوی که اکنون بیش از هزار عضو دارد برای نخستین بار در کشور از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز سه شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد: تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۷۷ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.